• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Терни на шляху Китаю до автомобільного ринку США (частина перша)

Терни на шляху Китаю до автомобільного ринку США (частина перша)

18 серпня 2018
Терни на шляху Китаю до автомобільного ринку США (частина перша)

Першою цей шлях пройшла Німеччина з Volkswagen Beetle. Це був 1949 рік. Спочатку продажі росли повільно, але Жук підкорив серця американських покупців, і все налагодилося.

У 1970-х роках Японія завоювала симпатії американців масовими поставками своїх автомобілів.

Слідом за японцями Америку наповнили корейські Hyundais і Kia.

І ось черга дійшла до китайських автомобілів.

Великий, контрольований державою китайський автовиробник GAC Motor планує почати в наступному році продаж семимісного позашляховика, який працює на газу, за ціною близько 40 000 доларів США.

Компанія заявила, що слідом за цим автомобілем, який отримав назву GS8, на ринок будуть надходити і інші моделі, включаючи всі електричні автомобілі.

Китайські автовиробники намагалися проникнути на ринок США раніше і не змогли - виявилися не під силу жорсткі стандарти безпеки США, підвели якість, відсутність інформованості потенційних споживачів і непродумані партнерські відносини з імпортерами.

«Плани були безнадійно оптимістичними, - сказав Білл Хемптон, редактор AutoBeat Daily. -.
Але GAC впевнений, що зараз все буде по-іншому ».

В інтерв'ю The Times президент GAC Юй Юн сказав: «Кілька років тому ми були недостатньо готові увійти на ринок США з нашим рівнем технологій, якості та конкурентоспроможності. Але все змінилося: Ми добре підготовлені до вирішення проблем на ринку США».

Девід Сарджент, глобальний науковий керівник з питань якості J.D. Power, заявив, що це правдоподібне твердження: «За останні 10 років якість китайських автомобілів на думку китайських споживачів, значно покращилася.

GAC - це Гуанчжоуськая автомобільна група. Статистика не однозначна в оцінках, але компанія, як правило, посідає дев'яте або десяте місце в списку найбільших автовиробників Китаю.

Аналітики кажуть, що, перебуваючи поруч з концентрацією японських автопромисловців в Південному Китаї, GAC з самого початку своєї роботи був орієнтований на стандарти якості Японії. Чи є ця якість достатньою для ринку США ще належить визначити.

Ю Чжан, керуючий директор Automotive Foresight в Шанхаї, називає GAC «темною конячкою» на ринку США з великим потенціалом.

GAC викликав сплеск інтересу до своєї продукції на недавньому автосалоні в Детройті, де на першому поверсі виставкового залу, вперше для китайської автомобільної компанії, було орендовано 2 400 квадратних футів. Це було більше, ніж символічна присутність - було показано шість автомобілів.

Дві високі, стрункі молоді жінки в строгих червоних сукнях знімали покривала з декількох автомобілів GAC, включаючи електричний концепт-кар Enverge, який GAC має намір представити на ринку США відразу після його дебюту. Але для треба неабияк потрудитися.

По-перше, компанія повинна створити дилерську мережу в США. Для цього керівники GAC відправляться в Лас-Вегас, де вони займуться вирішенням цього найважливішого питання.

Всі прекрасно пам'ятають, як в 2005 році барвиста рекламна гонча по імені Малкольм Бріклін оголосила про плани по імпорту п'яти автомобілів китайської Chery Automobile. Але їхня якість була ніякою, занадто мало дилерів повелося на рекламу, інвестори кинули цю затію, і угода померла.

«Вихід на ринок США - це як плавання у воді, яка надто глибока. Ми боїмося потонути », - сказав тоді репортерові Reuters президент Chery Інь Тонга. «Нам потрібно більше часу на підготовку. Технології та споживчі запити в США занадто відрізняються від наших ».

Американські покупці автомобілів, як правило, лояльні до бренду, і новакам, особливо з-за кордону, завжди тут було важко. Так, в минулому році список бестселерів очолили Ford, GM і Ram пікапи, слідом за ними розмістилися Toyota Camry, Nissan Rogue і Honda CR-V.

Японці і корейці щосили намагалися закріпитися в США, і тепер азіатські бренди мають 46,3% ринку, а автовиробниками США - 44,4%. За даними Motor Intelligence, європейські компанії складають 9,3%.

Всі відзначають захоплююче зростання виробництва і якості в Китаї. Якщо ще наприкінці 1990-х років, обсяг виробництва автомобілів склав близько 2 мільйонів одиниць, і майже всі вони були продані в Китаї, то в даний час країна є найбільшим в світі виробником автомобілів.

За даними LMC Automotive, у 2017 році в Китаї було продано 25,4 мільйона легкових автомобілів - переважна більшість китайського виробництва. Для порівняння, в США в минулому році було продано 17,2 мільйона автомобілів  разом взятих американських, азіатських і європейських виробників.

Оскільки державні автомобільні компанії вступили в спільні підприємства з американськими, європейськими, японськими і корейськими компаніями, виробництво збільшилося і якість покращилася.

Тим часом, більш компактні, більш традиційні приватні китайські компанії, такі як Geely, складають їм вельми відчутну конкуренцію.