• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Перше знайомство з Лі Шуфу, президентом Geely

Перше знайомство з Лі Шуфу, президентом Geely

17 грудня 2017
Перше знайомство з Лі Шуфу, президентом Geely

У західному світі немає людини, яка б знала про китайську автомобільну промисловість більше, ніж Майкл Данн. Він починав свою роботу в Китаї більш ніж 25 років тому. Починав з надання консультаційних послуг, а паралельно створював свою безпрецедентну на сьогоднішній день мережу знайомих і контактів, яка охоплює буквально все китайське суспільство. Він знав, куди буде рухатися Китай, задовго до того, як сам потрапив в цю країну. І він, безумовно, був одним з перших, хто зрозумів потенціал Zhejiang Geely і його далекоглядного президента Лі Шуфу.


Майкл Данн, який тепер керує інвестиційною консультаційною компанією Dunne Automotive, зустрілася з Лі в 2003 році, коли Geely була в зародковому стані, і навряд чи хтось тут знав, хто такий Лі.


Сьогодні Лі добре відомий всюди. Його стратегічні ідеї вражають уми. Polestar - це інтригуюче електрифіковане чудо виробництва, а Lynk & CO - машина для ідей. Нещодавно Geely придбала Proton і Lotus, а в цьому місяці придбала компанію з виробництва літальних апаратів. І навіть такий досконалий автомобільний гігант, як Volvo, після переходу у власність Geely став працювати значно ефективніше, ніж працював під егідою Ford. Але 54-річний Лі Шуфу, виходець із сільської провінції Чжецзян, як і раніше залишається загадкою за межами Китаю.


Тому розповідь Майкла Данна про його першу зустріч з цією людиною може бути цікавою:


«Наша перша зустріч проходила у величезній кімнаті, де могли поміститися не менше ста людей. Але в ній були тільки він і я, а між нами - великий піднос з фруктами. Він викладав своє бачення перспектив розвитку компанії, а потім піднявся, нахилився і став робити такі рухи, як ніби він садить в землю зерна, рухи, які він довгий час робив, коли жив у селі, але не забув їх, і коли переїхав до міста.


Я сказав, що це дуже схоже на стратегію Мао, відому як «взяти сільську місцевість і оточити нею міста». Він відповів рішучим китайським «eeeehhhhhh!», Що означає «точно!»

.
Він запросив мене на сніданок, і ми пішли в імпровізовану їдальню, я маю на увазі тимчасову. Ми їли рибу, відварну картоплю, зелену квасолю і рис, пили чай, сидячи на дерев'яних стільцях за дерев'яним круглим столом. Не було ні кондиціонера, ні спеціальних офіціантів.


Принесли пиво, але я відмовився. Тоді він сказав мені, що автомобілі потребують пального, «а нам, китайцям, потрібне пиво».


Під час зустрічі Лі запитав, якого, на мою думку, японського автовиробника йому слід взяти, як основу моделі розвитку. Я відповів, що це - Toyota. Ця розмова відбулася вранці.
Коли опівдні ми йшли на обід, я остовпів, побачивши на стоянці, перед будівлею, п'ять автомобілів Toyota Corolla. Уявіть моє здивування - Лі не став гаяти часу, а відразу ж скористався моєю порадою, і негайно взявся детально вивчати продукцію свого майбутнього конкурента ».


Здавалося б, усього один малозначний факт, але факт цей становить міцну основу успішності компанії Geely.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання