• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Загострення конкурентної боротьби

Загострення конкурентної боротьби

07 лютого 2018
Загострення конкурентної боротьби

До недавнього часу китайські автовиробники вважалися дешевими низькоякісними марками, занадто слабкими для того, щоб конкурувати зі світовими автомобільнимі гігантами. Але на думку багатьох аналітиків ринку в 2017 році «китайські автовиробники оголосили війну іноземним конкурентам».

За останні два роки кілька провідних китайських брендів відвоювали частку ринку у іноземних конкурентів. Тільки за перші п'ять місяців минулого року китайські автомобілі склали 44,4 відсотка продажів легкових автомобілів на внутрішньому ринку.

Провідну роль в цьому відіграють Geely Holding Group, GAC Motor Co. і SAIC Motor Corp. Кожна з цих компаній протягом року збільшила обсяг продажів своєї продукції більш, ніж на 60 відсотків.

У той час як більшість їх вітчизняних аналогів все ще продають транспортні засоби за ціною менше 70 000 юанів (10 100 дол. США), ці три компанії почали продажі нових седанів і кросоверів з початковими цінами вище 90 000 юанів ($ 13 500).

Це добре виглядає в ціновому діапазоні зарубіжних брендів масового ринку, які зазвичай оцінюють транспортні засоби початкового рівня з 80 000 до 100 000 юанів ($ 12 000 – 15 000). Як зазначає J.D. Power and Associates, поліпшення якості продукції є одним з головних чинників переходу на більш високий рівень цін.

Безумовно, китайські бренди все ще беруть участь у цінових війнах. Після того, як уряд дещо знизив пільги з податку на продажі автомобілів з об'ємом двигуна до 1,6 літра, багато вітчизняних брендів знизили ціни, щоб підтримати обсяги продажів. Однак такі провідні виробники як Geely, Chery, Great Wall, BYD і деякі інші не підтримали такі заходи. Представлені ними в 2017 році нові моделі і модифікації автомобілів наочно продемонстрували їхню здатність збільшувати обсяги продажів не за рахунок демпінгу, а за рахунок підвищення якості продукції.

Так, в минулому році Geely і Great Wall Motor Cо., найбільший китайський виробник кросоверів, почали продаж автомобілів своїх преміальних брендів Lynk & CO і Wey.

Geely приступила до продажів компактного кросовера під брендом Lynk & CO. Згодом бренд також буде продавати седани і багатоцільові транспортні засоби. Всі ці автомобілі будуть базуватися на компактній автомобільної платформі, розробленій компанією Geely і її шведським брендом Volvo.

Great Wall вийшла на ринок з трьома кроссоверами Wey, бренду, названого на честь засновника компанії Вей Цзяньцзюнь. Щоб забезпечити хорошу якість продукції, Great Wall використовувала комплектуючі від кращих світових постачальників.

І Лінк, і Вей націлені прямо на зовнішню конкуренцію.

Виступаючи на галузевому форумі в Чунціні, генеральний директор Geely сказав: «У Китаї іноземні люксові бренди складають 10 відсотків усіх проданих легкових автомобілів. Решта 90 відсотків розділені рівномірно між китайськими брендами і їх іноземними конкурентами. Місія бренду Lynk & CO полягає в тому, щоб конкурувати з глобальними брендами масового ринку, які як і раніше контролюють 45 відсотків автомобільного ринку Китаю».

Вперше китайські автовиробники оголосили війну своїм іноземним конкурентам. Чи можуть глобальні автовиробники ігнорувати їх? Почекаємо і побачимо.