• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Невтішні для BYD прогнози

Невтішні для BYD прогнози

20 грудня 2017
Невтішні для BYD прогнози

Як заявив офіційний представник BYD Co., прибуток компанії в 2017, році, на тлі зростаючої конкуренції на ринку Китаю в сегменті гібридних і електричних автомобілів, впаде на цілих 20 відсотків. Компанія очікує, що прибуток складе від 4,0 до 4,3 мільярдів юанів (608 - 660 мільйонів доларів США).


Такий невтішний прогноз річного прибутку був оприлюднений на фондових біржах Гонконгу і Шеньчженя після того, як чистий прибуток BYD за перші дев'ять місяців поточного року знизилася на 24% - до 2,8 млрд. Юанів.


Категорична позиція влади Китаю, яка змушує автомобільних виробників відмовитися від виробництва транспортних засобів, що працюють на традиційних джерелах енергії, викликала появу великої кількості компаній, що прагнуть зайняти нішу на автомобільному ринку країни в цьому сегменті.


Величезні кошти, інвестовані компанією в розробку і виробництво гібридних та електропровідних (EV) автомобілів дозволили досягти в 2016 рекордного зростання прибутку, на 80 відсотків - до п'яти мільярдів юанів. Але зростання кількості конкурентів і обумовлена цим більш жорстка конкуренція на ринку, щільний моніторинг виробництва і продукції, що випускається цим безумовним лідером сегменту, використання конкурентами його досвіду і інші чинники не обіцяють BYD радісних перспектив.


За перші дев'ять місяців поточного року обсяг продажів електромобілів в Китаї виріс на 38% до 398 000 одиниць. Цього року країна близька до досягнення мети - довести обсяг продажів EV до 700 000 штук, чому, за заявою представника компанії, сприятиме різке зростання продажів в четвертому кварталі поточного року.


Але слід пам'ятати про те, що Пекін припиняє субсидування автомобільного виробництва. Багато автовиробників виявляють в зв'язку з цим серйозну заклопотаність, викликану їхнім розумінням того, що одного споживчого попиту, що не підкріплений існуючими нині заходами економічного стимулювання покупців автомобілів, буде недостатньо для забезпечення зростання обсягів продажів.


Дещо заспокоює шанувальників BYD оприлюднена недавно заява її президента Вана Чуанфу про те, що до 2025 року компанія повинна досягти доходу в п'ять трильйонів юанів (близько вісімдесяти мільярдів доларів США). І підстави для такого оптимізму об'єктивно існують.


Головний офіс BYD знаходиться в південно-китайському місті Шеньчжень, а його дочірні структури, які частково належать американському мільярдерові Уоррену Баффету, зареєстровані в Гонконзі і Шанхаї. Курс акцій тільки HONG KONG - BYD виріс в цьому році майже в два рази.


В умовах постійного зростання витрат на виробництво автомобілів і значного загострення конкуренції в галузі, мабуть, слід згадати про коріння компанії.


Наразі BYD більшою мірою відомий своїми електромобілями і автобусами, але фірма починала свою діяльність як завод з виробництва акумуляторних батарей. Сьогодні це найбільший виробник акумуляторів в світі, що має, на думку авторитетних фахівців ринку, найнижчі в галузі витрати виробництва. Виробництво власних батарей допомогло BYD підвищити рентабельність і збільшити частку на ринку в Китаї.


Природно, що BYD щосили намагається скористатися цією перевагою. Його вертикально інтегрована модель націлена на те, щоб виробництво акумуляторних батарей зростало синхронно із зростанням обсягів продажів EV; при цьому, з огляду на нестійкість продажів автомобілів, повинні використовуватися складні балансуючі механізми.


Розширення виробництва батарей і збільшення обсягів їх продажу іншим виробникам автомобілів може стати відповіддю BYD на зниження прибутковості автовиробництва.


Якщо Китай реалізує свої наміри заборонити виробництво і продаж автомобілів з двигунами, що працюють на традиційних видах палива, попит на акумуляторні батареї буде гарантований, і виробництво батарей для EV може стати більш вигідними, ніж виробництво і продаж готових електромобілів.


Але і тут, як завжди, дуже важливо не згаяти момент - основний конкурент на ринку автомобільних акумуляторів, компанія CATL, планує рішучі кроки щодо розширення виробництва, на фінансування яких буде виділено два мільярди доларів США. Тільки торік CATL потроїв свої можливості із виробництва АКБ.


Щоб успішно конкурувати і зберегти лідируючі позиції на ринку АКБ, BYD повинен швидко знайти покупців і залучити більше інвестицій. Величезний досвід роботи вищого менеджменту компанії в критичних ситуаціях не залишає сумнівів в тому, що це завдання буде вирішене досить ефективно.