Світові прем'єри CDMS 2018
Міжнародний автомобільний салон в Ченду успішно завершився. Детальний аналіз його результатів - справа недалекого майбутнього, але вже зараз можна говорити про те, які з новинок світового автопрому стали якщо і не знаковими, то найбільш цікавими відкриттями CDMS 2018.
Почати хотілося б з наших партнерів.
У попередніх публікаціях про це автошоу ми вже говорили про Arrizo GX і Jaguar E-Pace від Chery, а також про Haval F7 від Great Wall. Але вже зараз можна з задоволенням додати, що GreatWall Motor не обмежив свою експозицію однією новинкою.
Дочірній бренд Haval представив оновлений варіант невеликого позашляховика Н2, який виробляється компанією з 2014 року і користується істотним попитом у покупців.
Цього разу модель не зазнала жодних змін, пов'язаних з двигуном або трансмісією, а ось істотні зміни дизайну привели до того, що на ринок виходять дві модифікації - Blue Label і Red Label, кожна з яких має свій індивідуальний екстер'єр.
Автосалон в Ченду є публічною прем'єрою і для серійного електромобіля Ora iQ. Цей 4,4-метровий кросовер - перша для Great Wall Motor модель електропривідного автомобіля.
Бренд Ora планує представити протягом 2019 року ще дві модифікації iQ, які мають менші розміри. Як iQ, так і два наступних його побратима, демонструвалися в цьому році на ьПекінскому автосалоні в якості прототипів.
Представник GWM заявив про те, що iQ націлені на покупців, які проживають у великих містах, і продаватися ці три модифікації будуть за ціною нижче 100 000 юанів (14 000 доларів США). Також було заявлено, що виробник вже в дні роботи CDMS 2018 отримав значну кількість замовлень на новинку.
Geely представила на автосалоні підготовлену до серійного виробництва модель Lynk & Co 03. Як ми писали раніше, концепт цього седана був продемонстрований ще на Auto Shanghai 2010 року.
Цей седан завдовжки 4 639 мм буде спочатку оснащуватися 1,5-літровим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом Geely-VCC і тією ж трансмісією PHEV, яка стала поставлятися для складання автомобілів Geely в липні 2018 року. До кінця цього року лінійка силових агрегатів і трансмісій для 03 моделі буде поповнена новими варіантами.
У дні проведення автосалону аналітики ринку і журналісти, що висвітлювали цю подію, були солідарні в думці про те, що в світовому автопромі триває повернення трендів до седанів сегменту C і до збільшення кількості венів серед моделей, що розробляються виробниками.
Однак, це анітрохи не зменшило популярності і затребуваності позашляховиків.
У наступних публікаціях ми ознайомимо Вас з новими і оновленими моделями автомобілів, представленими виробниками з різних країн на CDMS 2018.