• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »«Легіонери» китайського автопрому

«Легіонери» китайського автопрому

28 січня 2018
«Легіонери» китайського автопрому

Коли в липні 2016 року головний конструктор Mini Андерс Вормінг заявив своєму роботодавцю про свій вихід з компанії, це стало повною несподіванкою і болючим ударом.

Вормінг, якому на той момент було лише 44 роки, був однією із зірок BMW Group, в чиє портфоліо входив ряд найбільш вдалих і успішних моделей автомобілів BMW і Mini., І його вихід породив безліч чуток в середовищі фахівців.

Через кілька тижнів пелена таємничості розвіялася - Андерс Вормінг був призначений головним конструктором Borgward Group - колишнього технологічного лідера німецької промисловості, який «успішно помер» понад п'ятдесят років тому, а тепер успішно відродився. Borgward Group є дочірньою компанією Beiqi Foton, і прагне конкурувати з німецькими автовиробниками.

Ряди китайської автомобільної промисловості постійно поповнюється новими виробниками і новими інвесторами, які вишукують будь-які можливості для того, щоб вийти на ринок і зайняти на ньому свою нішу.

Одним із способів досягнення мети стало рекрутування ними за кордоном кращих фахівців в області розробки і виробництва автомобілів. На даний час в китайських компаніях працює не менше двадцяти автомобільних дизайнерів, що входять в світовий топ-лист.

Одним з найбільш ранніх і найбільш яскравих прикладів цієї тенденції є Герт Хільдебранд. У 2011 році німецький дизайнер покинув Mini, щоб приєднатися до Qoros, спільного підприємства китайського автовиробника Chery і інвестора Israel Corp. Німецька промисловість не була в захваті від цього. Багато провідних представників європейського автопрому висловлювали серйозні побоювання щодо того, що за роки роботи в Китаї кращі дизайнери можуть втратити кваліфікацію.

Можливо, передбачаючи такий перебіг подій, Audi в 2010 році купив студію Italdesign, прагнучи заблокувати рекрутерам доступ до європейських дизайнерів і їхніх ідей. Насправді це призвело до протилежного результату.

«Відволікання Italdesign з ринку стало тригером для китайських автовиробників, які активно нарощували свої власні відділи дизайну», - каже Хільдебранд.

Деякі з рекрутованих дизайнерів спокусилися на приманку кар'єрного росту. Інші вирішили використувати шанс створити з чистого аркуша свою фірмову ідентичність, який видався один раз в житті. Треті хочуть працювати в атмосфері, коли в компаніях, що тільки розвиваються, ще не встановилася сувора ієрархія і не створена бюрократична система прийняття рішень.

І тоді є просте почуття пригод. Вормінг вважає, що нові гравці перебудують промисловість. «Ви повинні бути сміливими, підштовхувати себе і залишатися автентичними», - говорить він.

Але він також попереджає, що такий крок, як його власний, може бути не для всіх. Хільдебранд погоджується. Робота для нового автовиробника означає «бути жорстким і готовим впасти вниз, в бруд», - говорить він.

В його випадку це включало в себе пошук і забезпечення студійного простору, обладнання приміщень. «Мені довелося покинути вежу зі слонової кістки», - говорить він.

Але Хільдебранд каже, що він не пошкодував про це. «Робота в Qoros дала мені можливість залишити незгладимий слід в автомобільній історії, - каже він.

Привабливість нової можливості сильна, і традиційні автовиробники продовжують відчувати витік кращих кадрів.

«Є хороші і погані китайські проекти, але вони поліпшуються, не в останню чергу тому, що вони наймають багато дизайнерів з німецької промисловості, - говорить Марк Ліхтей, головний дизайнер Audi - Для Audi це поки ще не проблема, але це, безумовно, може стати однією з головних проблем ».