• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 2)

Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 2)

28 листопада 2018
Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 2)

Пропонуємо Вашій увазі наступну публікацію про історію розвитку Great Wall Motor.

Haval Н5.

Ця модель виробляється вже більше 14 років, і до 2010 року носила назву Hover.

Н5, який дуже сильно нагадував Isuzu Axiom, дебютував в Пекіні в червні 2004 року, його серійне виробництво почалося в жовтні того ж року.

Спочатку він оснащувався 2,8-літровим двигуном Common Rail потужністю 95 кінських сил. Пізніше були випущені дві версії Haval H5 - одна для внутрішнього ринку («GKC Edition») і ще одна модель з менш багатою деталізацією для експорту.

Експортна історія Н5 почалася в травні 2005 року, коли перша партія цих позашляховиків була поставлена в Росію. На ринку ЄС машина вперше з’явилася в Італії в листопаді 2006 року.
У лютому 2012 року почалася збірка H5 в Болгарії, на заводі спільного підприємства Litex Motors.

Оновлений Haval H5 був вперше показаний на автосалоні в Шанхаї в квітні 2013 року. Друге оновлення було продемонстровано теж в Шанхаї рівно через два роки - в квітні 2015 року.

Зараз ведуться роботи над Н5 нового покоління, який повинен з'явитися  ще цього року. Планується, що його будуть виробляти на заводі, будівництво якого завершується в Індії. Що стосується електропривідного Н5, то його вихід на ринок заплановано на 2019 - 2020 роки, більш конкретний час не оголошували.

H6 - найпопулярніший автомобіль GWM.

Перша модель старого зразка залишається у виробництві досі і користується великим попитом через ультра низьку ціну. Її прем'єра відбулася на Пекінському автосалоні в квітні 2010 року, продажі стартували у вересні 2011 року.

Після двох легких рестайлінгів (в 2013 і 2015 роках) Н6 здобув ще більшу популярність у покупців і оголошувався найбільш продаваним в Китаї позашляховиком в 2014 - 2016 роках включно. Його виробництво, незважаючи на наявність нового покоління, буде продовжене, по всій видимості, і в 2019 році.

Те, що виробник називає New H6, було представлено засобам масової інформації в Китаї в лютому 2017 року. Ця модель не тільки доповнює оригінальний H6, а й використовує його платформу.

Great Wall продає новий H6 в форматах Red Label і Blue Label. Модель другого покоління на 40 мм коротша, але на 40 мм ширша від оригіналу. Його вихід на ринок відбувся в травні 2017 року.

Купе Haval H6

Цей концепт був презентований на автосалоні в Шанхаї в квітні 2013 року і нагадував п'ятидверний Range Rover Evoque. Прем'єра наступного концепту - купе Haval C, відбулася на автосалоні в Пекіні в квітні 2014 року.

Серійна модель, представлена на Шанхайському автосалоні в квітні 2015 року, майже ідентична концепту C.

Coupé, приблизно ідентичний за розмірами Mazda CX-5, оснащується 2,0-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, а єдиною коробкою передач є шестиступеневий DCT. У модельному ряду він розташований вище H6. Продажі почалися в Китаї в травні 2015 року.

M6 є ще одним кроссовером для бренду Haval

Ця єдина модель бренду, що містить у своїй назві букву М замість Н, має ідентичні з Н6 платформу й інтер'єр. Вона поступила в продаж в липні 2017 року, і буде проводитися не менше, ніж до 2022 року

За продовженням теми стежте, будь ласка, в наступних публікаціях.