Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 2)
Пропонуємо Вашій увазі наступну публікацію про історію розвитку Great Wall Motor.
Haval Н5.
Ця модель виробляється вже більше 14 років, і до 2010 року носила назву Hover.
Н5, який дуже сильно нагадував Isuzu Axiom, дебютував в Пекіні в червні 2004 року, його серійне виробництво почалося в жовтні того ж року.
Спочатку він оснащувався 2,8-літровим двигуном Common Rail потужністю 95 кінських сил. Пізніше були випущені дві версії Haval H5 - одна для внутрішнього ринку («GKC Edition») і ще одна модель з менш багатою деталізацією для експорту.
Експортна історія Н5 почалася в травні 2005 року, коли перша партія цих позашляховиків була поставлена в Росію. На ринку ЄС машина вперше з’явилася в Італії в листопаді 2006 року.
У лютому 2012 року почалася збірка H5 в Болгарії, на заводі спільного підприємства Litex Motors.
Оновлений Haval H5 був вперше показаний на автосалоні в Шанхаї в квітні 2013 року. Друге оновлення було продемонстровано теж в Шанхаї рівно через два роки - в квітні 2015 року.
Зараз ведуться роботи над Н5 нового покоління, який повинен з'явитися ще цього року. Планується, що його будуть виробляти на заводі, будівництво якого завершується в Індії. Що стосується електропривідного Н5, то його вихід на ринок заплановано на 2019 - 2020 роки, більш конкретний час не оголошували.
H6 - найпопулярніший автомобіль GWM.
Перша модель старого зразка залишається у виробництві досі і користується великим попитом через ультра низьку ціну. Її прем'єра відбулася на Пекінському автосалоні в квітні 2010 року, продажі стартували у вересні 2011 року.
Після двох легких рестайлінгів (в 2013 і 2015 роках) Н6 здобув ще більшу популярність у покупців і оголошувався найбільш продаваним в Китаї позашляховиком в 2014 - 2016 роках включно. Його виробництво, незважаючи на наявність нового покоління, буде продовжене, по всій видимості, і в 2019 році.
Те, що виробник називає New H6, було представлено засобам масової інформації в Китаї в лютому 2017 року. Ця модель не тільки доповнює оригінальний H6, а й використовує його платформу.
Great Wall продає новий H6 в форматах Red Label і Blue Label. Модель другого покоління на 40 мм коротша, але на 40 мм ширша від оригіналу. Його вихід на ринок відбувся в травні 2017 року.
Купе Haval H6
Цей концепт був презентований на автосалоні в Шанхаї в квітні 2013 року і нагадував п'ятидверний Range Rover Evoque. Прем'єра наступного концепту - купе Haval C, відбулася на автосалоні в Пекіні в квітні 2014 року.
Серійна модель, представлена на Шанхайському автосалоні в квітні 2015 року, майже ідентична концепту C.
Coupé, приблизно ідентичний за розмірами Mazda CX-5, оснащується 2,0-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, а єдиною коробкою передач є шестиступеневий DCT. У модельному ряду він розташований вище H6. Продажі почалися в Китаї в травні 2015 року.
M6 є ще одним кроссовером для бренду Haval
Ця єдина модель бренду, що містить у своїй назві букву М замість Н, має ідентичні з Н6 платформу й інтер'єр. Вона поступила в продаж в липні 2017 року, і буде проводитися не менше, ніж до 2022 року
За продовженням теми стежте, будь ласка, в наступних публікаціях.