• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 1)

Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 1)

21 листопада 2018
Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 1)

Наша співпраця з китайським автовиробником Great Wall Motor (GWM) триває ось уже, без малого, десять років. Що нас завжди вражало в GWM, так це гранична націленість на результат і вміння цього результату домогтися.

GWM займається виробництвом позашляховиків довше, ніж інші виробники в Китаї. Його Haval H6 протягом багатьох років конкурує з Wuling Hongguang в боротьбі за титул найбільш продаваної моделі. У 2017 році H6 був нарешті замінений більш досконалою моделлю, завершивши рік на третьому місці після SAIC, GM і MPV від Wuling і Lavica SAIC Volkswagen.

Great Wall Motor  - це крупний автомобілебудівний холдинг Китаю, до складу якого входять чотири підприємства з виробництва автомобілів і 20 дочірніх компаній, що випускають автомобільні компоненти.

Чи існує для бренду SUV Great Wall загроза втратити свої позиції в сегменті позашляховиків? Навряд чи; але для того, щоб прийти до такого переконання, необхідно ще раз вивчити етапи розвитку бренду, що ми маємо намір зробити в цій і декількох наступних публікаціях.

Haval

Бренд, який дає споживачам можливість «мати все це», продовжує просування на міжнародний ринок: він уже представлений на ринках деяких європейських країн, але його присутність тут продовжує залишатися досить обмеженою і не дуже успішною.

Це, безумовно, може змінитися протягом кілька років, якщо Great Wall стане більш активно і ефективно наслідувати приклад Geely (Lynk), Guangzhou Auto (GAC) та інших китайських автовиробників в створенні своїх аванпостів продажів в США.

Що ж стосується китайського ринку, то в 2017 році тут було продано 860 000 автомобілів бренду, що зробило його більш успішним, ніж Ford або Hyundai.
Залишився позаду і Jeep з 828 522 продажів за 2017 рік.

На даний момент GWM, схоже, має всі можливості продовжувати використовувати все іще підвищений попит китайських споживачів на позашляховики, навіть якщо Haval та його, в перспективі, преміальний новий підрозділи Wey, не матимуть інших переваг перед конкурентами, окрім низьких цін.

Найменший Haval - це H1.

Світова прем'єра дослідного зразка цього невеликого позашляховика відбулася на автосалоні в Пекіні в квітні 2014 року, а серійної моделі - через чотири місяці на шоу в Ченду.

H1 пропонує вибір стандартних атмосферних 1,5-літрових чотирициліндрових бензинових двигунів з наддувом і турбонаддувом. Він надійшов у продаж в Китаї в листопаді 2014 року і повинен бути оновлений до кінця поточного року.

Необхідність якнайшвидшого оновлення викликана, зокрема, і тим, що в 2017 році його продажі впали до менш, ніж 19 000 одиниць, а друге покоління H1, на більш сучасній платформі, має з'явитися тільки в 2021 році.

H2 є конкурентом Honda Vezel / HR-V.

Це лідер в своєму сегменті з більш, ніж 200 000 одиниць, проданих в 2017 році. Він дебютував у вигляді дослідного зразка на міжнародному автосалоні в Шанхаї в квітні 2013 року, а передсерійна модель була виставлена на Пекінському автосалоні в квітні 2014 року. Надійшов у продаж в липні 2014 року з стандартним 1,5-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом.

Оновлену модель H2 Great Wall планує вивести на китайський ринок також до кінця 2018 року, слідом за оновленим H1.

Наступний H2, (безумовно, це буде плагін) знаходиться в розробці і буде мати ту ж архітектуру, що і майбутній H1.

У лінійці моделей поки немає H3, а ось H4 поповнить її також ближче до кінця цього року.

Це буде кроссовер довжиною 4,4 метра, який буде вироблятися в модифікаціях H4 Red Label, H4 Blue Label, H4S Red Label і H4S Blue Label для китайського і, можливо, для інших ринків.

Стандартним двигуном буде турбонаддувний 1,5-літровий бензиновий чотирициліндровий агрегат. Прототип з'явився на автосалоні в Гуанчжоу в листопаді 2017 року.

За продовженням теми стежте, будь ласка, в наступних публікаціях.