Great Wall Motor. Етапи розвитку (Частина 1)
Наша співпраця з китайським автовиробником Great Wall Motor (GWM) триває ось уже, без малого, десять років. Що нас завжди вражало в GWM, так це гранична націленість на результат і вміння цього результату домогтися.
GWM займається виробництвом позашляховиків довше, ніж інші виробники в Китаї. Його Haval H6 протягом багатьох років конкурує з Wuling Hongguang в боротьбі за титул найбільш продаваної моделі. У 2017 році H6 був нарешті замінений більш досконалою моделлю, завершивши рік на третьому місці після SAIC, GM і MPV від Wuling і Lavica SAIC Volkswagen.
Great Wall Motor - це крупний автомобілебудівний холдинг Китаю, до складу якого входять чотири підприємства з виробництва автомобілів і 20 дочірніх компаній, що випускають автомобільні компоненти.
Чи існує для бренду SUV Great Wall загроза втратити свої позиції в сегменті позашляховиків? Навряд чи; але для того, щоб прийти до такого переконання, необхідно ще раз вивчити етапи розвитку бренду, що ми маємо намір зробити в цій і декількох наступних публікаціях.
Haval
Бренд, який дає споживачам можливість «мати все це», продовжує просування на міжнародний ринок: він уже представлений на ринках деяких європейських країн, але його присутність тут продовжує залишатися досить обмеженою і не дуже успішною.
Це, безумовно, може змінитися протягом кілька років, якщо Great Wall стане більш активно і ефективно наслідувати приклад Geely (Lynk), Guangzhou Auto (GAC) та інших китайських автовиробників в створенні своїх аванпостів продажів в США.
Що ж стосується китайського ринку, то в 2017 році тут було продано 860 000 автомобілів бренду, що зробило його більш успішним, ніж Ford або Hyundai.
Залишився позаду і Jeep з 828 522 продажів за 2017 рік.
На даний момент GWM, схоже, має всі можливості продовжувати використовувати все іще підвищений попит китайських споживачів на позашляховики, навіть якщо Haval та його, в перспективі, преміальний новий підрозділи Wey, не матимуть інших переваг перед конкурентами, окрім низьких цін.
Найменший Haval - це H1.
Світова прем'єра дослідного зразка цього невеликого позашляховика відбулася на автосалоні в Пекіні в квітні 2014 року, а серійної моделі - через чотири місяці на шоу в Ченду.
H1 пропонує вибір стандартних атмосферних 1,5-літрових чотирициліндрових бензинових двигунів з наддувом і турбонаддувом. Він надійшов у продаж в Китаї в листопаді 2014 року і повинен бути оновлений до кінця поточного року.
Необхідність якнайшвидшого оновлення викликана, зокрема, і тим, що в 2017 році його продажі впали до менш, ніж 19 000 одиниць, а друге покоління H1, на більш сучасній платформі, має з'явитися тільки в 2021 році.
H2 є конкурентом Honda Vezel / HR-V.
Це лідер в своєму сегменті з більш, ніж 200 000 одиниць, проданих в 2017 році. Він дебютував у вигляді дослідного зразка на міжнародному автосалоні в Шанхаї в квітні 2013 року, а передсерійна модель була виставлена на Пекінському автосалоні в квітні 2014 року. Надійшов у продаж в липні 2014 року з стандартним 1,5-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом.
Оновлену модель H2 Great Wall планує вивести на китайський ринок також до кінця 2018 року, слідом за оновленим H1.
Наступний H2, (безумовно, це буде плагін) знаходиться в розробці і буде мати ту ж архітектуру, що і майбутній H1.
У лінійці моделей поки немає H3, а ось H4 поповнить її також ближче до кінця цього року.
Це буде кроссовер довжиною 4,4 метра, який буде вироблятися в модифікаціях H4 Red Label, H4 Blue Label, H4S Red Label і H4S Blue Label для китайського і, можливо, для інших ринків.
Стандартним двигуном буде турбонаддувний 1,5-літровий бензиновий чотирициліндровий агрегат. Прототип з'явився на автосалоні в Гуанчжоу в листопаді 2017 року.
За продовженням теми стежте, будь ласка, в наступних публікаціях.