• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Geely Holding Group в жовтні

29 жовтня 2017
Geely Holding Group в жовтні

Укладена в червні 2017 року угода про покупку нашим китайським партнером у малайзійської компанії DRB-Hicom п'ятдесяти одного відсотка акцій британського виробника спорткарів Lotus як і раніше привертає до себе велику увагу фахівців світового автомобільного ринку.


Після Франкфуртського міжнародного автомобільного салону поновилися, розмови про те, що Lotus може стати виробником позашляховиків. Цього разу, повернутися до цієї теми спонукали не тільки нові фінансові перспективи британського автовиробника, пов'язані з економічним потенціалом Geely, а й бачення майбутнього керівництвом китайської компанії.
К.П. Форстер, один з керівників Geely, який до недавнього часу очолював європейське представництво General Motors, вважає головним надбанням цієї угоди «не зниклий образ бренду».


Він також заявив, що моделлю подальшого розвитку Lotus може послужити досвід Porsche, для якого етап бурхливого розвитку почався в 2002 році, після запуску у виробництво кросовера Cayenne. Це дало можливість відродити бренд, який має велику передісторію і підняти його на нову висоту.


Форстер вважає, що у Lotus тепер є всі можливості для розвитку таким чином, щоб виробляти щорічно не тільки 1500 - 2000 легких спортивних автомобілів, а «будь-яку кількість автомобілів будь-яких розмірів, не забуваючи про свою нинішню продукції».


Звертають на себе увагу і слова генерального директора Lotus Жан-Марк Галеса, який знову заговорив про виробництво позашляховика, хоча і в минулому часі. Але не секрет, що такі розмови безпричинно не заводяться, і минулий час легко перетворюється в майбутнє.


Нове дихання цього місяця отримала і тема розробки компанією Geely «безпілотного електромобіля».
Причиною стало підписання між Geely Holding Group і шведською компанією Autoliv Inc. контракту на поставки китайській стороні радарів і програмного забезпечення «безпілотників» для виявлення та обходу перешкод, а також для запобігання зіткнень.


R & D Autoliv і Volvo Car Corp є партнерами в компанії Zenuity, створеної ними для розробки і початку виробництва такої продукції протягом 2019 - 2021 роках. Партнерство світових лідерів виробництва автомобілів і програмних продуктів не може не принести успіху в досягненні заявленої мети.


Привернули увагу також практичні кроки Geely по зміцненню своїх позицій на світовому фінансовому ринку.


У травні поточного року Geely заявила, що вона займе 30% акцій Saxo Bank в рамках диверсифікації. Угод

а, яка все ще чекає схвалення регулюючих органів, є першою великою інвестицією в фінансові послуги для китайської компанії, що володіє шведським автовиробником Volvo.
Тепер Geely має намір збільшити долю до 51,5 відсотка за рахунок покупки додаткових 21,5 відсотка за 300 мільйонів доларів. Запланований 51,5-відсотковий пакет Geely буде коштувати компанії в цілому більше 800 мільйонів доларів.


Незважаючи на свою назву, Saxo Bank отримує більшу частину своїх доходів від своїх онлайн-трейдингових платформ для приватних валютних трейдерів та інших, а не від традиційних банківських послуг.


Представник Geely вважає, що Saxo Bank - приваблива інвестиція для Geely, тому що банк, як компанія FinTech (фінансові технології) і RegTech (регулюючі технології), завжди приділяв основну увагу технологіям.


Як ми бачимо, Geely прагнути різними можливостями підвищувати свій фінансовий потенціал і паралельно опановує новітніми технологіями в різних областях.