• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Geely Automobile Holdings Ltd: Торгова війна між США і Китаєм не вплине істотно на наші продажі

Geely Automobile Holdings Ltd: Торгова війна між США і Китаєм не вплине істотно на наші продажі

22 вересня 2018
Geely Automobile Holdings Ltd: Торгова війна між США і Китаєм не вплине істотно на наші продажі

Заява керівництва Geely про те, що обсяг продажів компанії в 2018 році перевершить заплановані показники і проте, що головне завдання компанії на решту місяців року - глобальне розширення, може свідчити про небажання Лі Шуфу брати участь в нагнітанні напруженості в торговельних відносинах з США.

Ще десять років тому Geely була відома як виробник недорогих підробок під відомі світові бренди. Цей час безповоротно минув: після придбання Volvo Car Group престижні устремління китайського автовиробника привели до того, що на сьогодні сумарні продажі продукції холдингу по всьому світу перевищили показники продажів всіх інших автомобілів китайського виробництва.

Geely заявив, що зростання напруженості між Вашингтоном і Пекіном посилює настрої невпевненості на ринку в Китаї, але на компанію це вплинуло мінімально, оскільки Geely не залежить від імпортних компонентів або експортних продажів.

«Ми не змінимо нашу стратегію виходу на світовий ринок через це. - сказав виконавчий директор Geely Гей Шенью в інтерв'ю журналістам в Гонконзі. - Я вважаю, що наші плани виходу на ринок Південно-Східної Азії і на європейський ринок не будуть порушені торговельною війною між Сполученими Штатами і Китаєм».


Компанія, заснована в східно-китайському місті Ханчжоу, виграла від гучних угод, укладених її батьківської фірмою, яка не включена до списку Zhejiang Geely Holding Group, таких як придбання Volvo в 2010 році.

Доступні моделі, представлені після цього придбання, такі як спортивний автомобіль Boyue (SUV), були популярні серед покупців в Китаї, де позашляховики становлять 58 відсотків від загального обсягу продажів Geely.

Південно-Східна Азія є ключовим фокусом для компанії, яка заявила, що продовжить своє існуюче партнерство з Proton Holdings Berhad в Малайзії з метою підвищення підтримки компанії Proton в Китаї.

Деніель Лі, віце-голова Geely, сказав, що на думку керівництва холдингу це партнерство також може допомогти Geely успішно розвиватися на малайзійському ринку.

За даними автомобільного інформаційного сайту Focus2move, Geely за період з січня по червень поточного року продала 766 630 автомобілів, що на 44 відсотки вище, ніж за аналогічний період минулого року, і є найбільш продаваним китайським автовиробником по всьому світу. У 2017 році фірма продала 1,2 мільйона автомобілів.

Було висловлено впевненість керівництва холдингу Geely в тому, що  цього року обсяг його продажів перевищить 1 580 000 одиниць, чому сприятимуть початок традиційного високого сезону продажів автомобілів і реалізація плану виведення на ринок, до кінця року, п'яти нових моделей.

За даними Thomson Reuters, за перші шість місяців цього року чистий прибуток компанії склав 6,67 млрд. юанів ($ 970,3 млн.), в порівнянні з 4,34 млрд. юанів за той же період роком раніше, випередивши середню оцінку в 6,55 млрд.

Доходи за цей період зросли на 36% в порівнянні з попереднім роком і склали 53,71 млрд. юанів.