• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Daimler і Geely створюють преміум-компанію з прокату автомобілів

Daimler і Geely створюють преміум-компанію з прокату автомобілів

07 листопада 2018
Daimler і Geely створюють преміум-компанію з прокату автомобілів

Як повідомив представник Daimler, компанія буде створена в формі спільного підприємства (50:50); парк прокатних автомобілів буде складатися з машин Mercedes-Benz Daimler і електромобілів Geely.

Партнерство між китайським автовиробником і Daimler почалося в лютому поточного року, коли голова Geely Лі Шуфу став власником 9,2 відсотків акцій Daimler і його найбільшим акціонером.

Daimler виробляє автомобілі в Китаї на спільному підприємстві з іншим місцевим автовиробником, державною компанією BAIC Motor Corp. Це дає можливість використовувати для прокату свої автомобілі, вироблені в Китаї, що, в свою чергу, підвищує привабливість створюваної прокатної компанії. Партнери по новому бізнесу планують почати роботу в 2019 році.

Geely вже володіє аналогічним бізнесом, компанією CaoCao, але обсяг її послуг вкрай незначний. Лідером цього сегмента китайського ринку пасажирських перевезень (таксі і прокат) є місцева компанія Didi Chuxing, яка здолала в жорсткій конкурентній боротьбі Uber.

Uber пішов з китайського ринку в 2016 році, отримавши натомість 20 відсотків акцій компанії Didi, підтримуваної технічними гігантами Tencent Holdings Ltd. і Alibaba Group Holding Ltd.

Виступаючи після підписання меморандуму про взаєморозуміння в штаб-квартирі Daimler, в Штутгарті, виконавчий директор підрозділу фінансових послуг Daimler Клаус Ентенманн сказав: «В особі Geely Group ми знайшли відмінного партнера для розширення наших послуг з перевезень пасажирів в Китаї»

Для Gееly ця співпраця - відмінна можливість не тільки мати в своїх руках виробництво автомобілів, але і увійти глобальну групу автоперевізників.

Автомобільна промисловість протягом всієї своєї столітньої історії постійно стикається з технологічними змінами і піддається значному впливу кон'юнктури ринку. На сучасному етапі для автовиробників стає все більш очевидним, що з часом споживачі стануть менше купувати власні автомобілі, віддаючи перевагу прокатним машинам і таксі.

Можливості цифрових технологій з використанням смартфонів роблять подібні послуги легкодоступними для величезної кількості потенційних споживачів.

З огляду на це, провідні світові автовиробники почали робити конкретні дії для того, щоб знайти своє місце в цьому сегменті ринку.

Так, Daimler і BMW AG ще в березні цього року заявили про свій намір вийти на ринок прокату автомобілів в Німеччині, а Ford Motor Co. минулого місяця вже створив в Китаї компанію з прокату автомобілів разом (50:50) з місцевим автовиробником Zotye Auto.

Білл Руссо, засновник Шанхайської консалтингової компанії Automobility, вважає, що новий бізнес - «розумний крок для Geely, що дозволяє їй вступити в новий для себе технологічний пул, а Daimler отримує доступ до великого ринку послуг перевезення пасажирів та прокату автомобілів».

Найбільшою проблемою для нових учасників цього ринку є вирішення завдання, як потрапити зі своїми пропозиціями в додатки до смартфонів з сервісами таксі і прокату якомога більшої кількості потенційних замовників.

Великі керуючі компанії,  такі як DiDi і Uber, надають повний спектр послуг через свої додатки, і деякі автовиробники прагнуть об'єднати свої сили з ними, а не намагатися створювати конкуруючі сервіси.

У квітні Volkswagen AG заявила, що вона близька до створення спільного підприємства з DiDi для розвитку послуг з прокату. У тому ж місяці DiDi оголосила про сформування альянсу з 31 іншим автовиробником, включаючи Toyota Motor Corp., Volkswagen і Renault-Nissan-Mitsubishi, метою якого є розроблення транспортних засобів і операційних платформ для надання транспортних послуг.

Нам дуже приємно ще раз відзначити той факт, що наш діловий партнер Geely вступає в новий для себе бізнес в компанії настільки іменитих друзів-суперників.