• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »CHERY. Післяпродажне обслуговування споживачів

CHERY. Післяпродажне обслуговування споживачів

11 липня 2018
CHERY. Післяпродажне обслуговування споживачів

Керівництво CHERY завжди надавало особливого значення післяпродажному обслуговуванню своїх клієнтів.

У 2002 році компанія створила механізм конкуренції в сфері службових навичок з надання послуг власникам автомобілів бренду.

На перше місце було поставлено вдосконалення системи навчання персоналу післяпродажного обслуговування, важливою складовою якої є організація змагань в їхніх службових навичках.

У 2002 році був проведений перший конкурс фахівців післяпродажного обслуговування, який був зосереджений на вивченні всебічних можливостей і був розділений на три напрямки: мова, письмовий іспит і технічне обслуговування.

В ході конкурсу не тільки вивчався теоретичний рівень обслуговуючого персоналу з різних станцій технічного обслуговування, а й звертали увагу на фактичний рівень їхньої роботи. А для перевірки їх вмінь правильно виражати свої думки в програму конкурсу було включено спеціальний іспит.

З тих пір подібні конкурси стали проводитися майже щорічно, програма їх проведення постійно вдосконалювалася.

У 2006 році CHERY створює спеціальний бренд післяпродажного обслуговування своїх споживачів - Fun & Fast

Кількість учасників п'ятого конкурсу, проведеного в 2008 році, перевищила 10 000 осіб. При цьому вперше для більш реальної оцінки роботи персоналу було запрошено велику кількість «третіх осіб» - клієнтів компанії, які виступали в ролі співрозмовників консультантів по обслуговуванню.

Тут вперше було чітко вказано, що сервісна здатність буде найбільшою рушійною силою для CHERY
на всіх наступних етапах її маркетингової політики.

У 2016 році 11-й конкурс відбувся вже в статусі міжнародного. Всебічна оцінка проводилася для китайських учасників по «стандартних процедурах післяпродажного обслуговування, електричних і технічних навичках, внутрішньому контролю і просуванню керівників станцій обслуговування», а оцінка іноземних учасників була зосереджена на рівні електричних і механічні навички обслуговування.

У 2018 році "Fun & Fast» оголосив про проведення 13-го (3-го міжнародного) конкурсу навичок післяпродажного обслуговування. Цей конкурс ділиться на три етапи: попередній відбір, основний етап і фінал.

Буде перевірено рівень навичок консультантів, електротехніків і механіків, які мають найбільший контакт з клієнтами, приділяючи особливу увагу вивченню їх професіоналізму в бізнесі, ступеня стандартизації і спеціалізації за допомогою конкуренції та обміну досвідом між вітчизняними та зарубіжними учасниками.
У фіналі виступлять конкурсанти з 10 зарубіжних країн, а також 24 представники китайських команд, які конкурують один з одним.

В останні роки все більш зріла концепція післяпродажного обслуговування, заснована на роботі високопрофесійних сервісних груп, постійне поліпшення якості послуг, дозволила CHERY неухильно поліпшувати свій макет мережі, оптимізуючи заходи обслуговування і покращуючи свою післяпродажну сервісну систему.

Результатом цього стало одностайне визнання спеціалістів галузі та споживачів послуг післяпродажного обслуговування.

Досягнення і визнання клієнтів не з'явилися з нічого. Бренд «Fun & Fast», реалізуючи концепцію «Five Heart Service», постійно поліпшував рівень сервісних технологій і оптимізував процес обслуговування на протязі багатьох років, прагнучи надати клієнтам «більш професійні, більш продумані і більш зручні» послуги.