• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Chery - національний лідер з експорту автомобільної продукції

Chery - національний лідер з експорту автомобільної продукції

24 січня 2018
Chery - національний лідер з експорту автомобільної продукції

Бренд Chery воістину є візитною карткою китайської автомобільної продукції на світовому ринку.

Сьогодні зовнішньоекономічна діяльність компанії охоплює понад 80 країн і регіонів, Chery має 10 виробничих баз за кордоном, створила 1 500 мереж продажів і обслуговування своїх автомобілів, її послугами користуються понад 6 000 000 споживачів у всьому світі.

Нещодавно Chery повідомила про свої експортні досягнення в 2017 році: річний обсяг експорту склав 107 727 автомобілів, зростання в річному численні склало 22,3%. За весь час роботи на зарубіжних ринках Chery експортувала не менше 1 300 000 автомобілів, зберігаючи свої лідируючі позиції серед китайських виробників.

З моменту свого створення бренд Chery визначив «інтернаціоналізацію» як одну зі своїх основних стратегій. Від вивчення міжнародної торгівлі до закордонного маркетингу, від «виходу», «переходу в" до "підйому", Chery прагне стати глобально конкурентоспроможним міжнародним автомобільним брендом.

У вересні 2017 року Chery дебютувала на Франкфуртському автосалоні і запустила свій новий високоякісний сімейний продукт EXEED і свою першу модель EXEED TX, яка завоювала хорошу репутацію у зарубіжних ЗМІ і прискорила реалізацію стратегічної мети.

Chery вийшла на такі зарубіжні ринки, як Азія, Європа, Африка та Латинська Америка. Ґрунтуючись на своїй міцності і бренд-маркетингу, Chery має можливість безпосередньо конкурувати з провідними міжнародними автовиробниками.

Зміцненню репутації компанії сприяло також те, що бренд був включений журналом Fortune в його рейтинг «Кращі світові компанії», отримав під час Бєлградського міжнародного автосалону приз в номінації «Вища оцінка ефективності ринку».

Chery спонсорувала деякі спортивні заходи в Чилі, Аргентині та інших країнах, співпрацювала з найбільшим спортивним каналом Північної Африки Bein Sport в організації прямих трансляцій матчів іспанської Primera Liga, підтримувала навчальні заклади Ірану в галузі освіти і охорони здоров'я, а також організувала поїздки в Китай зарубіжних власників автомобілів Сhery, що значно посилило вплив, впізнаваність і репутацію бренду.

У 2017 році в Ірані, Чилі та ОАЕ почалися продажі стратегічної моделі автомобіля TIGGO 7. У березні авторитетний автомобільний модельний журнал CARSTYLING, що користується високою репутацією в усьому світі, присудив TIGGO 7 нагороду «За кращий дизайн серійного автомобіля Китаю 2016 року». У червні TIGGO 7 виграв в Китаї авторалі Таклімакан. У грудні команда Chery TIGGO 7 завоювала три перших місця на Чемпіонаті Китаю 2017 року в гонках по бездоріжжю (COC). У 2017 році в Чилі, Перу, Ірані, Росії та інших країнах почалися продажі нового SUV TIGGO 2, орієнтованого на молодь .

Майбутнє - це ера інтелектуальності і високої якості. Chery буде за допомогою гнучкого диверсифікованого маркетингу брендів інвестувати в більш конкурентоспроможні і персоналізовані продукти і постійно вдосконалювати сервісні мережі і якість обслуговування, щоб забезпечити користувачам зручне комфортне життя і зайняти гідне місце серед лідерів світової автомобільної промисловості.