• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »BYD - це не тільки легкові електромобілі і електробуси

BYD - це не тільки легкові електромобілі і електробуси

24 листопада 2018
BYD - це не тільки легкові електромобілі і електробуси

У Мережі та друкованих ЗМІ можна знайти досить багато інформації про екологічно чисті автобуси, таксі, легкові автомобілі, вироблені нашим китайським партнером - автомобілебудівним гігантом BYD, що є одним з найбільших виробників плагінів в світі.

Його продукція користується великою популярністю в багатьох країнах по всьому світу, включаючи США, Великобританію, Німеччину.

Пильно контрольований процес її розробки і виробництва підрозділяється на дві фази, що дозволяє отримувати високоякісні вироби.

Фаза 1. BYD не є новачком в розробці і виробництві електромобілів і, як такий, в значній мірі зосереджений на перевірці варіантів використання, розробці продукту і забезпеченні того, щоб цей продукт вдосконалювався на всіх етапах його підготовки до виробництва.

Після заводських випробувань дослідні зразки відправляються для подальшої перевірки в реальних умовах експлуатації, в ході яких виявляються і усуваються всі виникаючі недоробки і помилки в конструкції і збірці.

Фаза 2. Серійне виробництво готової до продажу продукції.

Сьогодні хотілося б привернути Вашу увагу до того напрямку роботи BYD, який не отримує такого широкого висвітлення в ЗМІ, - до виробництва вантажних і спеціальних електропривідних транспортних засобів.

Представник компанії Джек Сімінгтон розповів про те, як виглядає сегмент вантажівок BYD у всьому світі, і на які ринки компанія націлена в першу чергу, коли розробляє варіанти використання і платформи для виробництва своєї продукції, а також формування парків своїх машин в різних країнах світу.

Він зазначив, що, наприклад, шасі для всіх вантажівок, що продаються на північноамериканських ринках, виробляється в Китаї і поставляється в Каліфорнію, на складальний завод BYD's Lancaster. Паралельно сюди ж із заводу BYD в Китаї відправляються акумуляторні батареї, тут вони збираються в готові до роботи акумуляторні модулі.

Ці два блоки дозволяють BYD виконувати остаточну збірку своїх вантажівок, включаючи додавання деталей DOT-spec, які просто не мають сенсу монтувати на шасі в Китаї.

З досвіду роботи з електробусами BYD знає, що транспортні компанії потребують транспортних засобів, пристосованих до їхніх потреб. А в світі переробки та перевезень вантажів налаштування автомобіля набуває ще більшого значення.

Джек Сімінгтон навів приклад того, як в одному з пілотних проектів, пов'язаних з постачанням в США навантажувальних і транспортних засобів, призначених для роботи в портах і на залізничних станціях, з'ясувалося, що мало не кожен порт (станція) мають свої специфічні вимоги, яким повинні відповідати транспортні засоби для більш ефективного їхнього використання.

Довелося терміново допрацьовувати вже поставлену техніку і вносити корективи в процес її розробки і виробництва.

За останні 12 місяців BYD запустив ряд пілотних проектів, що фінансуються грантами, для перевірки варіантів використання своїх технологій в умовах роботи клієнтів і для остаточного відточування дослідних зразків вантажівок BYD в «польових умовах».

В більшості працюючих зараз проектів використовуються транспортні засоби першого покоління BYD, орієнтовані на ідеальні умови експлуатації для електричних транспортних засобів - низько швидкісні операції на коротких відстанях.

В даний час підрозділ вантажних і спеціальних автомобілів BYD завершує підготовку до серійного виробництва цілого ряду нових моделей, призначених для роботи на великих відстанях. Вони почнуть надходити до замовників протягом найближчих трьох місяців.

Основна частина вантажівок BYD, розроблена за останні три роки роботи над ними, тільки зараз починає «дозрівати».

BYD не поспішає виводити свої продукти на ринок, не переконавшись у готовності ринку до їх появи і в абсолютній готовності самих продуктів до роботи в умовах конкретних регіонів і навіть об'єктів.