• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Автоновини з Китаю

23 червня 2018
Автоновини з Китаю

Як стало відомо з анонімних джерел в урядових колах, китайська влада наполегливо вивчає можливі шляхи і способи дій для створення потужного вітчизняного державного автовиробника, здатного успішно конкурувати з такими гігантами, як Toyota і Volkswagen Group.

Наразі центральними органами влади Китаю вивчається проект політичного документа, в якому повинні бути дані відповіді на всі питання, пов'язані з досягненням поставленої мети.

Поки офіційної інформації з цього приводу немає, але в приватних обговореннях згадується, що державним автовиробникам буде дозволено активніше залучати приватних інвесторів.

Остаточне рішення, в тому числі щодо можливої частки участі приватних інвесторів, ще не прийнято. Воно буде прийматися після вивчення пропозицій органів влади і «інших учасників ринку».

Національна комісія з розвитку і реформ, головний орган планування уряду, не одразу відреагувала на коментарі, що з'являються в засобах масової інформації.

Комісією було заявлено, що «Китай, який ідентифікував автомобілі як одну з ключових галузей в своїх зусиллях по зміцненню виробничих і інноваційних можливостей країни, намагається створити автовиробників світового класу, які потім зможуть конкурувати з провідними світовими автовиробниками».

Залучення приватних інвестицій в державні автопідприємства, такі як China FAW Group і Dongfeng, буде відповідати так званій «реформі змішаного володіння». Уряд вже провів змішану реформу в таких компаніях, як оператор зв'язку China Unicom Hong Kong і перевізник China Eastern Airlines.

Крім центрально-державних компаній, провінційні уряди в Китаї контролюють автовиробників, таких як SAIC, BAIC і Guangzhou.


У той же час іноземні компанії продовжують переносити в Китай частину свого виробництва, так чи інакше пов'язаного з автомобілебудуванням.

Так, іспанська постачальник Grupo Antolin почав на заводі в південно-західному Китаї, в Ченду, виробництво дверних панелей для Volvo Car Corp. Це його спільне з китайським колегою Changshu Automotive Trim Co. підприємство вартістю 7,8 мільйона доларів (60/40 на користь місцевого партнера).

Volvo збирає на заводі в Ченду седан S60 і кросовер XC60.

Відкриття нового заводу в Ченду є частиною зусиль Групо Антоліні по розширенню виробництва в Китаї. У січні він підписав угоду з китайським постачальником Wuhan Donghuan Auto Cab System Co. для спільного виробництва автомобільних віконних регуляторів.

Шведський автовиробник також будує складальний завод для виробництва електромобіля Polestar  спільно з Zhejiang Geely Holding Group. Завод Polestar повинен почати випуск в середині 2019 року.