• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Auto China 2018.Електрокари і їх перспективи в Китаї

Auto China 2018.Електрокари і їх перспективи в Китаї

26 травня 2018
Auto China 2018.Електрокари і їх перспективи в Китаї

В цьому році, в очікуванні нового етапу зростання продажів на китайському ринку легкових автомобілів, експозиція Пекінського міжнародного автосалону рясніла новими моделями електрокарів всіх типів.

BMW представила свій новий повністю електричний концепт-кар iX3. Голова компанії Харальд Крюгер каже, що він буде вироблятися в Китаї, виробництво почнеться в 2020 році.

Член правління BMW Ніколя Пітер говорить, що він налаштований оптимістично - проект буде захищений від будь-яких негативних наслідків: «У нас є дуже сильна присутність в Китаї, ми збільшуємо виробництво автомобілів в країні до більш ніж 500 000 автомобілів в рік.

Ми обговорюємо з нашим партнером по спільному підприємству додаткову локалізацію великої кількості нових продуктів, а з іншого боку у нас є висока репутація в Європі і в США, тому ми можемо бути дуже гнучкими в цій глобальній виробничій мережі. Звичайно, ми цінуємо вільну торгівлю, тому що вважаємо, що це вигідно в для всіх в світі, але ми можемо швидко реагувати, щоб адаптуватися до змін».

Пекінський автосалон - найбільший в світі, в якому виробники автомобілів демонструють калейдоскоп економічних транспортних засобів - зокрема, електричних автомобілів, призначених для китайського ринку. Статистика свідчить про те, що кожен другий проданий в світі за 2017 рік електромобіль, був проданий саме в Китаї.

Ханс Грімлі, редактор Asia for Automotive News, каже, що головними темами шоу стали презентації позашляховиків, кроссоверів і електромобілів: «Усі виходять на виставку з якимось електричним транспортним засобом або кроссовером, тому що тут знаходяться два основні сегменти ринку: всі хочуть купити кроссовер, тому що він дуже популярний, і в Китаї кожен автовиробник має ввезти EV (електромобіль) через урядові обмеження, тому є дві рушійні сили цих тенденцій ».

Ford продемонстрував гібридний модем Mondeo Energi, його першу електричну модель для Китаю, який надійшов у продаж в березні.

Тревор Уортінгтон, віце-президент з розвитку продуктів в Ford Asia Pacific заявив: «Я б сказав, що китайські клієнти більшою мірою знаходяться на передньому краї очікувань підключення до більшої екосистеми, ніж інші клієнти в світі. Я думаю, що робота, яку ми робимо в Китаї, буде служити і решті світу. Очікування підключення, очікування навігації, рідний голос, очікування можливості оплати рахунків, можливість організувати паркування, дистанційне розблокування або блокування автомобіля, віддалений запуск автомобіля, цей автомобіль володіє багатьма, багатьма технологічними функціями, які працюють в партнерстві з цим рівнем підключення».

Chery Automobile показала лінійку, яка включала в себе два електричних седана, позашляховик і хетчбек - все з багатообіцяючим запасом ходу без підзарядки батарей (250-400 кілометрів).

Джеймс Чао, глава Азіатсько-Тихоокеанського регіонального представництва консалтингової компанії IHS Markit, каже, що конкуренція в цьому секторі буде ще більш інтенсивної в майбутньому: «Я думаю, що в Китаї дві найбільші проблеми. Номер один: тут буде або буде конкуренція. В Інтернеті з'явилося так багато нових брендів, і старі бренди тут, в Китаї, стають краще, тому гіперконкурс - це правило. Номер два - як ви, як автомобілебудівна компанія, дотримуєтеся правил, які насправді дуже важко виконати, і які можуть змінитися в будь-який момент».