• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Auto China 2018. Електромобілям, призначеним для Китаю – особлива увага

Auto China 2018. Електромобілям, призначеним для Китаю – особлива увага

05 травня 2018
Auto China 2018. Електромобілям, призначеним для Китаю – особлива увага

Китайська влада, а також пересічні покупці приділяють особливу увагу автомобілям, які працюють на нетрадиційних джерелах енергії. Це об'єднало всіх провідних автовиробників світу в прагненні показати на автошоу, що проходить в Пекіні. якомога більше електромобілів. Вони прагнуть всіляко підкреслити, при цьому, що ці моделі розроблялися спеціально для китайського ринку.

Auto China 2018, найбільша подія в галузі, в цьому році затьмарене зростанням напруженості в торгівлі між Пекіном і США.

На думку галузевих аналітиків, вплив загроз Дональда Трампа підвищити тарифи на китайські товари, в тому числі автомобілі, не сильно позначиться на автовиробниках, оскільки обсяг експорту автомобілів із Китаю до США становить всього кілька тисяч на рік. До них відносяться седан GM SUV, Envision і Volvo Cars, виготовлені в Китаї для експорту в Сполучені Штати.

А ось частка Китаю в світових продажах електромобілів склала в минулому році 50 відсотків. Цьому значною мірою сприяли субсидії та інші способи стимулювання, що використовуються китайським керівництвом, яке прагне зробити свою країну центром розробки і впровадження нових технологій.

«Китайський ринок є ключовим для міжнародної автомобільної промисловості, і це ключ до нашого успіху», - заявив генеральний директор VW Герберт Дієс.

Volkswagen Group представила E20X, позашляховик, який є першою моделлю для SOL, електричної марки, випущеної німецьким автовиробником спільно з китайським партнером. Заявлено, що запас ходу E20X, на одному заряді батарей складе 300 кілометрів (185 миль), а за вартістю він буде перебувати в діапазоні підвищеного попиту.

General Motors продемонструвала п'ять повністю електричних моделей, включаючи концепт Buick SUV з запасом ходу без підзарядки батарей в 600 кілометрів (375 миль).

Ford, підрозділ Mercedes Daimler AG і інші автовиробники також оголосили про початок спільних проектів з місцевими партнерами для розробки моделей для Китаю, які забезпечать більш широкий асортимент автомобілів за нижчими цінами.

Nissan Motor Co. представила свою Sylphy Zero Emission, яка, за інформацією компанії, може подолати без додаткової зарядки батарей 338 кілометрів (210 миль).Sylphy розроблена базі Nissan Leaf, який доступний в Китаї, але не користується попитом через відносно високу ціну.

За прогнозами автовиробників до 2025 року електромобілі складе від 35 до 50 і більше відсотків їхніх продажів в Китаї.

За даними Китайської асоціації автомобільних виробників, продажі електрокарів і бензино-електричних гібридів в першому кварталі виросли до 143 000 одиниць, або на 154 відсотка в порівнянні з минулим роком. Це можна порівняти з продажами (близько 200 000 одиниць) за весь минулий рік на ринку США, другому в світі, за кількістю продажів, автомобільному ринку.

Автовиробники також продемонстрували десятки бензинових моделей від компактних седанів до розкішних позашляховиків. Їхня популярність відшкодує витрати автовиробників на розвиток електропривідного сегмента, який, як очікується, стане прибутковим для більшості виробників тільки наступному десятилітті.  

У минулому році загальний обсяг продажів в Китаї позашляховиків, седанів і мінівенів склав 24,7 млн. одиниць. Позашляховики є дійною коровою галузі.

За даними Китайської асоціації автомобільних виробників, продажі за перший квартал зросли на 11,3 відсотка в порівнянні з попереднім роком - до 2,6 мільйона, і склали майже 45 відсотків від загального обсягу продажів автомобілів.

Ford представив гібридну модель Mondeo Energi, його першу електричну модель для Китаю, який надійшов у продаж в березні. Планується, що Ford і його розкішний блок Lincoln випустять до 2025 року 15 нових електромобілів.

GM планує запустити в Китаї з 2020 року 10 електропривідних і гібридних моделей.

Протягом наступних двох-трьох років VW планує запустити 15 електропривідних і гібридних моделей в рамках оголошеного в листопаді плану розвитку компанії, який оцінюється в 10 млрд. євро (12 млрд. доларів США).

Nissan заявляє, що протягом наступних п'яти років в Китаї буде випущено 20 електропривідних моделей.

Нові, але швидко зростаючі китайські автомобільні виробники, наздоганяють світових лідерів традиційного автопрому, заснованого на двигунах внутрішнього згоряння.

BYD Auto, найбільший за кількістю продажів світовий електромобільний бренд, дебютував з двома гібридними позашляховиками і електропривідним концепт-каром.

Ця компанія, яка виробляє електричні автобуси на каліфорнійському заводі і експортує в Європу елекропривідні таксі, також представила дев'ять інших гібридних та інших електричних моделей.

Chery Automobile Co. показала лінійку, до якої увійшли два електричних седана, позашляховик і хетчбек. Вони включають в себе футуристичні функції, такі як інтернет-навігаційна система і дисплеї приладової панелі на смартфоні.

«Наше завдання - це не просто створити EV, який працює. Це ще і відмінні експлуатаційні характеристики », - сказав в інтерв'ю перед початком шоу генеральний директор Chery Чень Анни.

«Електротехніка, ймовірно, буде відігравати провідну роль, оскільки Chery розробляє плани, оголошені в минулому році, щоб розширити свою діяльність в Західній Європі», - сказав Чень.

У минулому році Chery був найбільшим автовиробником-експортером Китаю, продаючи 108 000 автомобілів з бензиновим двигуном за кордоном, хоча основна частка продажів припадає на такі ринки, що розвиваються, як Росія і Єгипет.

«У нас є чіткий намір привести продукт EV в якості однієї з наших первинних пропозицій» в Європі, сказав Чень.