• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Плани Daimler та BYD щодо зростання виробництва нових моделей автомобілів з електричним приводом (EV) для Китаю

Плани Daimler та BYD щодо зростання виробництва нових моделей автомобілів з електричним приводом (EV) для Китаю

08 жовтня 2017
Плани Daimler та BYD щодо зростання виробництва нових моделей автомобілів з електричним приводом (EV) для Китаю

Ван Чуанфу, голова BYD, оголосив про плани залучення нових інвестицій до Shenzhen Denza New Energy Automobile – спільної з Daimler компанії, створеної у 2012 році, у якій кожній із сторін належить по п’ятдесят відсотків акцій.


У травні цього року BYD поширила інформацію про свої плани додатково інвестувати у Shenzhen Denza New Energy Automobile сімдесят шість мільйонів доларів США та про очікування від Daimler аналогічного кроку у відповідь.


Додаткові інвестиції будуть залучені для забезпечення виконання спільних планів партнерів, спрямованих на розробку та запуск у виробництво нових моделей автомобілів Denza з електричним приводом.


У 2014 році на ринок поступив перший, і поки що єдиний автомобіль, вироблений під цією маркою. Виробництво цього п’ятимісного седану виявилося нерентабельним, проте, його продажі тривають і до цього часу.


Китайські та інші виробники електромобілів покладають великі надії на різке зростання попиту на EV, викликане запланованим на 2030 рік припиненням доступу на внутрішній ринок автомобілям з карбюраторним та дизельним двигунами.


Керівник BYD повідомив про те, що компанія готова продавати іншим виробникам EV акумулятори для живлення силових агрегатів електрокарів. Компанія веде переговори з цього приводу навіть, фактично, з конкурентами. У майбутньому такі продажі протягом тривалого часу складатимуть для BYD  дуже важливу частину бізнесу.


Для насичення внутрішнього автомобільного ринку електрокарами Китай має наміри спростити регуляторні норми щодо залучення виробниками EV іноземних інвестицій.
Спільне з китайськими компаніями виробництво електрокарів вигідне іноземним автовиробникам. Наприклад, Volkswagen Group завдяки активній співпраці з місцевими підприємствами відмовилася від будівництва своїх власних ліній для виробництва такої продукції.


Наразі спільне виробництво є єдиною для іноземних компаній можливістю випускати свої автомобілі в Китаї. Проте, керівництво країни готове прийняти безпрецедентне рішення – дозволити зарубіжним автовиробникам створювати свої власні підприємства для виробництва електромобілів без залучення китайських партнерів.


За інформацією Асоціації виробників легкових автомобілів Китаю місцеві автовиробники тільки за перші сім місяців поточного року побили всі рекорди продажів EV у Європі. При цьому обсяг продажів BYD  склав 46 855 автомобілів з гібридним або повністю електричними силовим установками, а Beijing Electric Vehicle, яка повністю належить державі, продала 36 084 автомобілі. Для прорівняння можна сказати, що у General Motors усього тільки 738 таких продажів.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання