• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Найбільш обговорювані події китайського автопрому в 2017 році

Найбільш обговорювані події китайського автопрому в 2017 році

04 лютого 2018
Найбільш обговорювані події китайського автопрому в 2017 році

1. Подвійне кредитування боротьби з шкідливими викидами

Наприкінці вересня в Китаї вступило в силу рішення уряду про надання автовиробникам кредитів на розробку автомобілів, що працюють на нових джерелах енергії (NEV). Передбачається, що в 2019 році компанії зможуть отримати кредит в сумі, еквівалентній десяти відсоткам (а з 2020 року - 12 відсоткам) від загального обсягу їх виробництва, при цьому на розробку однієї нової моделі NEV можуть бути надані два таких кредита. Якщо розробка моделі не увінчається успіхом, будуть застосовуватися штрафні санкції, або компанія-невдаха зможе перекупити кредит в іншого виробника.

2. Фольксваген створює в Китаї третє спільне з місцевою компанією підприємство
VW Group стала першим закордонним брендом, що має в Китаї три спільних підприємства (50 на 50 з резидентами країни). Фольксваген став також першим закордонним брендом, який буде разробляти і виробляти на території Китаю електромобілі. Німецька компанія планує інвестувати в своє спільне з Anhui Jianghuai Automobile Co підприємство близько 882 мільйонів доларів США.

3. Інтелектуально і екологічно чисте майбутнє
У квітні була затверджена програма розвитку економіки, якою, зокрема, передбачається вивести протягом десяти років автомобілебудування країни на світовий рівень, забезпечити лідируючі позиції електромобілів і смартфонів китайського виробництва на світовому ринку. Серед інших завдань програми відзначаються наміри довести до 2020 року продажу на внутрішньому ринку автомобілів з різними варіантами електроприводу до двох мільйонів одиниць, а до 2025 року - до двацати відсотків від загального обсягу продажів.

4. Вулиці Пекіна відкриті для випробувань «безпілотних» автомобілів
Міська влада Пекіна затвердила і ввела в дію Керівництво з дорожніх випробувань автономних автомобілів. Документ надає право недержавним компаніям, зареєстрованим в країні, здійснювати на вулицях міста випробування не більше п'яти одиниць своїх «безпілотників» одночасно. До таких випробувань допускаються тільки моделі, які успішно пройшли повний цикл випробувань на закритих полігонах.

5. Тесла планує до 2020 року побудувати в Шанхаї завод з виробництва своїх автомобілів
У листопаді, після завершення переговорів з владою міста, Ілон Маск заявив, що його компанія протягом двох років побудує завод, який вироблятиме автомобілі Model 3, Model Y, Model S і SUV SUPER для їх продажу в Китаї та інших азіатських країнах.

6. Злиття FAW, Dongfeng і Changan
Три державних китайських автовиробника об'єднали свої зусилля з тим, щоб поліпшити своє становище на ринку. Три компанії побудують технологічний центр, який буде орієнтований, перш за все, на нові енергомобілі, розумні і підключені до інтернету автомобілі, а також на виробництво легких кузовів для автомобілів. Співпраця допоможе китайським автовиробникам отримати значні масштаби і створити кращі і конкурентоспроможні автомобільні бренди.

7. Тривале зростання Geely
Zhejiang Geely Holding Co розширила у 2017 році свою присутність на світовому ринку після ряду угод по придбанню за кордоном. Її торговельне зростання почалося в червні, коли вона підписала остаточний контракт з DRB-Hicom Berhad, придбавши 49,9% акцій Proton в Малайзії і 51-відсоткову частку у виробництві спортивного автомобіля марки Lotus. У листопаді Geely зареєструвала в США бренд Terrafugia, який спеціалізується на літаючих машинах. Китайський автовиробник завершив свій рік угодою з придбання 8,2% акцій і 15,6% голосів в AB Volvo, шведському виробнику вантажних автомобілів, автобусів, будівельної техніки та двигунів.

8. Податкові пільги не змогли забезпечити очікуваного зростання продажів автомобілів
Податкові пільги покупцям автомобілів з об'ємом двигуна до 1,6 літра не змогли зробити істотного позитивного впливу на темпи зростання продажів, і в 2017 році було відзначененайнижче їхнє зростання за останні шість років.

9. Про заборону продажів автомобілів з двигунами, що працюють на традиційних видах палива
Синь Гобіно, віце-міністр промисловості та інформаційних технологій Китаю, сказав, що у вересні уряд приступив до розгляду графіка поетапної відмови від виробництва і продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згорання, не вказавши деталей і встановлених термінів. У листопаді Китай припинив продажу дизельного палива з вмістом сірки більше 10 частин на мільйон. Уряд міста Фучжоу затвердив план по заміні всіх автобусів в місті новими енергетичними транспортними засобами до 2020 року.

10. У листопаді були затверджені правила кредитування покупки автомобілів, що дозволило покупцям нових енергомобілів зайняти більшу частину купівельної ціни. За даними Народного банку і Комісії з регулювання банківської діяльності Китаю, починаючи з 2018 року, покупці електромобілів можуть запозичувати до 85 відсотків вартості від банків.