• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Світові прем'єри CDMS 2018 (продовження)

Світові прем'єри CDMS 2018 (продовження)

03 жовтня 2018
Світові прем'єри CDMS 2018 (продовження)

Наше знайомство з новинками, представленими на автосалоні, продовжить Beijing Auto X55.

Це був дебютний показ другого покоління цього позашляховика, довжиною 4 480 мм, що надійшов у продаж в Китаї в серпні за ціною від 90 000 юанів (близько 14 200 доларів США). Стандартна силова установка являє собою турбонаддувний 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий блок, з'єднаний з CVT. Електрична версія повинна бути представлена в 2019 році.

Beijing Auto New Energy, дочірня компанія корпорації BAIC, представила електропривідний позашляховик BJEV EC3. Як було заявлено, батарейний блок CATL, від якого живиться автомобіль, дозволить йому пройти на одному заряді до 260 кілометрів. У квітні цього року на автосалоні в Пекіні BAIC продемонструвала аналогічного розміру прототип ЕХ3. На жаль, EC3 не успадкував спокусливий дизайн прототипу.

General Motors продовжує реалізацію своєї маркетингової політики, націленої на китайський ринок. У травні цього року GM China анонсувала вихід на ринок декількох моделей, спеціально створених для Китаю. Обіцянка виконана.

Маленький седан Buick Excelle (не плутати з більш старими Excelle GT і Excelle GX) є спеціальною моделлю для місцевого ринку, створеною SAIC GM.

Це ж спільне підприємство запускає на китайський ринок Cadillac XT4, який зовні відрізняється від аналога, виробленого в Канзас-Сіті, хіба що маркуванням SAIC GM на задніх дверях. Однак, модель була максимально адаптована до місцевих умов експлуатації, і буде проводитися в Китаї.

SAIC GM буде виробляти спеціально для китайського ринку ще одну модель - Chevrolet Orlando. Ця модель протягом восьми років випускається GM Korea. Зараз вона також адаптована до вимог китайського ринку і умов країни.
Оновлено також стиль її кузова: мікроавтобус/МPV набув вигляду кроссовера.

Компанія Ford спільно з Jiangling Motors Corporation побудувала в Цзянси сучасний завод на якому, починаючи з першого кварталу 2019 року, буде вироблятися китайський варіант Ford Territory. Незважаючи на те, що автомобіль сильно схожий на Land Wind Yusheng S330, доступний на ринку Китаю з 2016 року, Ford стверджує, що це - абсолютно нова модель.

Ми вже неодноразово інформували Вас про те, що уряд Китаю визначив строгі часові і процентні ліміти виробництва в країні автомобілів, що працюють на нових джерелах енергії (New Energy Vehicles - NEV), до яких відносяться електромобілі (EV) і  гібридні автомобілі (PHEV).

Також відомо, що NEV повинні складати в 2019 році не менше 10 відсотків від обсягу виробництва кожного автовиробника, а в 2020 році - не менше 12 відсотків.

З урахуванням цієї норми Toyota представила модель GAC iX4, розроблену спільним підприємством Guangzhou Toyota. Це - електропривідний позашляховик, прототип якого був показаний в квітні на автосалоні в Пекіні.

Шанувальники Honda також не залишилися без новинок.
Honda Inspire стане новою моделлю для спільного підприємства Dongfeng Honda. Пізніше ця модель буде перероблена як PHEV.

Guangqi Honda планує почати поставки представлених на виставці оновлених моделей Honda HR-V, а Vezel в жовтні, а Honda XR-V ще в вересні.