• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Світові автомобільні гіганти прагнуть відновити свої позиції на китайському ринку кросоверів і позашляховиків

Світові автомобільні гіганти прагнуть відновити свої позиції на китайському ринку кросоверів і позашляховиків

06 січня 2018
Світові автомобільні гіганти прагнуть відновити свої позиції на китайському ринку кросоверів і позашляховиків

Починаючи з 2015 року, китайські національні бренди послідовно і неухильно тіснять своїх іноземних конкурентів у цьому сегменті внутрішнього китайського автомобільного ринку.


Якщо за підсумками 2014 року їх частка в обсязі продажів становила 38 відсотків, то тільки за одинадцять місяців поточного року, завдяки великій різноманітності моделей і модифікацій автомобілів цього класу, ними було продано вже 46 відсотків від загальної кількості проданих машин.


Але, схоже, незабаром ситуація почне змінюватися. Volkswagen Group, General Motors та інші традиційні лідери світового автопрому сподіваються поновити свої втрачені на китайському ринку позиції, для чого значно збільшують модельні ряди своєї продукції.


Така тенденція проявилася в поточному році, і в наступному році вона, ймовірно, отримає подальший розвиток. При цьому не всі іноземні компанії досягають в цьому успіху. Скажімо, якщо японські бренди поліпшили своє становище, то Hyundai Motor Co., PSA Peugeot Citroen і Ford Motor Co. продовжують страждати від зниження продажів.


Але два найбільших гравця на ринку - Volkswagen і General Motors, впевнено набирають обертів. Після того, як поставки Фольксвагена в жовтні зросли 9,4 відсотка, в перерахунку на рік, його загальний обсяг продажів в Китаї в листопаді підскочив на 15%. За ті ж два місяці показники Gеnеral Motors виросли на 11 і 13 відсотків відповідно.


Volkswagen успішно запустив три кроссовера: VW Touareg, Teramont і Skoda Kodiaq. А GM випустив перероблений Chevrolet Equinox, Baojun 510 і Wuling Rongguang S3. З розширеними лінійками кросоверів і позашляховиків Volkswagen і GM готові забезпечити зростання продажів в наступному році.


Наближається хвиля нових зарубіжних кросоверів може свідчити про те, що китайський ринок стає однаково доступним для всіх бажаючих.


Два китайських автовиробника - Geely і Great Wall Motor Co. - демонструють хороші результати в просуванні висококласних автомобілів. Обидві компанії почали продавати кросовери під новими преміальними брендами, а їх метою є ефективно протистояти безпосередньо іноземним конкурентам.


Але іноземні автовиробники як і раніше, мають значну перевагу, перш за все в рівні розробки продукту. І ця перевага допоможе компаніям, що зазнають в даний час труднощів, таким як Hyundai, Kia і PSA, пожвавити продажі.


Продажі Hyundai і Kia досягли нижньої межі. Тепер, коли дипломатичні відносини між Китаєм і Південною Кореєю поліпшуються, перероблені кросовери Hyundai ix35 і Kia KX повинні поліпшити їх показники на ринку.


І керівництво Форда заявило в грудні про свої амбіції - до 2015 року він має намір поставити на ринок 50 нових і модернізованих моделей.


У китайських споживачів, схоже, є ненаситний апетит на кросовери і позашляховики. У той час, як обсяги продажів в інших сегментах транспортних засобів знизилися, продажі кросоверів і позашляховиків збільшилися за листопад майже на 9 відсотків і досягли 1,1 мільйона проданих автомобілів.


І коли вже світові автовиробники серйозно стурбовані випуском нових моделей, то це всього лише питання часу, коли вони відвоюють втрачені позиції у своїх китайських конкурентів.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання