• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Світовий автопром. Деякі характерні тенденції року, що минає

Світовий автопром. Деякі характерні тенденції року, що минає

13 грудня 2017
Світовий автопром. Деякі характерні тенденції року, що минає

Згодом 2017 рік цілком може бути названий одним з найбільш знакових в історії розвитку світової автомобільної промисловості. Але вже і зараз аналітики ринку звертають увагу на найбільш характерні тенденції, що намітилися в розвитку галузі в поточному році. Нижче ми наводимо деякі з них.

 


Автомобільна промисловість стикається з глобальною трансформацією з метою прискорення розробки і виробництва «автомобіля майбутнього».


У Німеччині Daimler Group недавно оголосила про те, що сектор легкових і вантажних автомобілів Mercedes-Benz і сектор автобусів і бізнес-автомобілів Daimler будуть реформовані у в дві окремих юридичних особи. Представник Даймлер сказав, що цей перехід спрямований на підвищення майбутньої конкурентоспроможності кожної сфери бізнесу, краще використання потенціалу свого розвитку на різних ринках і підвищення прибутковості.


Фактично, не тільки Daimler, а й багато інших автовиробників у даний час проводять реформи, а також різного роду перетворення і модернізацію для того, щоб в майбутньому зберегти свою конкурентоспроможність на ринку. Очевидно, що це спричинено серйозними змінами в енергетичних і інформаційних технологіях, що використовуються автомобільною промисловістю, які відбуваються в даний час.


На думку керівництва Групи Даймлер, незалежні юридичні особи мають свої корпоративні обов'язки, тому можна зосередити більше енергії для задоволення потреб клієнтів і, таким чином, мати можливість створювати додаткову додану вартість. У той же час Група не планувала досягти необхідної ефективності проекту за рахунок скорочення бюджету або звільнення працівників.


На думку пана Діклера, голови ради директорів Daimler AG і президента Mercedes-Benz Automotive Group, Daimler стикається з безпрецедентною проблемою: з одного боку, досягнуті високі показники в розвитку виробництва, а з іншого боку, успішний розвиток бізнесу ініціює саморуйнування структури. Він підкреслив: «Якщо ви хочете продовжувати підтримувати конкурентоспроможність і прибутковість підприємств, вони повинні продовжувати змінюватися і адаптуватися до ринкового середовища в технології, культурі й структурі швидких змін, в дослідженні нової структури бізнесу. Зміни в ринковому середовищі повинні відбуватися для того, щоб забезпечити більш ефективну участь держави у вирішенні завдань нової ери автомобільної промисловост».


Цілком природно, що до сих пір ради директорів Daimler AG і Mercedes-Benz Automotive Group ще не прийняли остаточного рішення щодо конкретних кроків з розділення.
В даний час триває вивчення деяких питань оподаткування, триває комплексна аудиторська перевірка підприємств, а також інші відповідні оціночні та консультаційні роботи. Після завершення виконання всіх запланованих заходів радами директорів буде прийнято остаточне рішення. Якщо остаточно буде вирішено впровадити нову структуру групи, відповідні заходи будуть схвалені на зборах акціонерів Daimler. Передбачається, що пропозиція буде проголосована на перших зборах акціонерів в 2019 році.
Зміни на ринку з метою сприяння трансформації бізнесу.


Останнім часом компанія Chery є основним джерелом новин, що викликають дуже серйозну заклопотаність всіх учасників ринку. Цілком очевидно, що бізнес компанії буде інтегруватися зі стратегічними інвесторами.


Зрозуміло, що концепція Chery Kay Wing і інші бренди представлятимуть нинішні стратегічні інвестори Wuliangye і Bao can, а також компанії Gree, Baidu, Industrial Bank, що стали потенційними інвесторами Chery Повідомляється, що Wuliangye буде інвестувати в автомобіль Chery Kay Wing на заводі в Ібіні і в виробництво транспортних засобів, що працюють на нових джерелах енергії, близько 1 млрд. юанів. На думку представників Chery концепт ось-ось увійде в другій лістинг, для чого необхідно почекати відповідний момент.


Крім того холдинг, оприлюднив великий пакет інших проектів для інвестування крім проектів материнської компанії Chery Automobile згаданого вище Chery Kay Wing. Зокрема, це спільний з брендом Jaguar Land Rover грандіозний покроковий проект розробки абсолютно нового концепту, який вимагає величезних капіталовкладень. Передбачається послідовно створити нову платформу, нову енергетичну установку, нову коробку передач; на базі цього створити концепт автомобіля з електричним приводном і вже на його базі створити «безпілотний» автомобіль.


У той же час, недержавний концерн Great Wall Motor також почав переговори з брендом BMW MINI, метою яких є створення спільного підприємства з виробництва транспортних засобів, що працюють на нетрадиційних джерелах енергії. Цим GWM намір поповнити свою дуже коротку лінійку електромобілів. Співпраця з MINI дозволить використовувати непогані напрацювання останнього в області створення електромобілів, а також і саме ім'я цього бренду для якнайшвидшого створення і виведення на ринок нових моделей.


З цих же причин і для тих же цілей був створений ряд нових спільних підприємств, таких як Ford Motor Co., Ltd. - Zhongtai Automobile, Daimler - Beiqi, Renault - Nissan Union і Dongfeng Motor.

 


Нова автомобільна ера - ера прискорення.


У 2017 році, значно збільшилися темпи розвитку автомобільної промисловості, особливо -  темпи впровадження у виробництво нових високоінтелектуальних технологій і нових джерел енергетики. Як китайські, так і міжнародні гіганти прискорюють свій бізнес «автомобіля майбутнього». У той же час традиційні автомобільні компанії прискореними темпами інтегруються з новими високотехнологічними підприємствами.


У зв'язку з цим галузеві експерти заявили, що нова енергетика і інтелектуальна автомобільна промисловість стали визнаватися в якості основного напрямку розвитку. При постійному посиленні державної підтримки ця тенденція прискориться, і технічний прогрес буде продовжувати сприяти розвитку автомобільної промисловості, у виробництво будуть впроваджуватися все нові і нові моделі; буде створюватися нова архітектура взаємин з традиційними супутніми галузями промисловості і інтеграції в галузі інформаційних технологій.