• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Уряд Китаю зобов'язав автовиробників надавати детальний каталог автозапчастин та автомайстерень

Уряд Китаю зобов'язав автовиробників надавати детальний каталог автозапчастин та автомайстерень

25 грудня 2015
детальний каталог автозапчастин

За останні три десятиліття автомобільний ринок Китаю, який спеціалізується на продажу комфортабельних автомобілів та якісних автозапчастин сильно виріс і став одним з найбільших у світі. Він сконцентрований на штучних і оптових продажах іноземним споживачам. Промислове зростання ретельно контролюється і підживлюється керівництвом Китаю, з кінцевою метою впровадити власні китайські розробки в загальносвітовий ринок.

Основна політична стратегія держави — відкрити доступ до якісних автотоварам іноземним автодилерам в обмін на передачу найсучасніших технологій і спільне пайове володіння (50/50) структурою підприємств. Однак, останні нормативні зміни і примусові дії уряду в межах автомобільного сектора доводять — керівництво країни не задоволене роботою китайського автопрому.

Зміни в політиці ринку автозапчастин

З 2016 року уряд Китаю прийняв рішення вимагати від автовиробників детальний каталог автозапчастин та автомайстерень. Заходи дозволять припинити антимонопольне поведінку найбільших гравців на найбільшому ринку в Китаї.

Інформація, яку будуть включати каталоги, а так само керівництва по ремонту автомобілів, стане зручним інструментом для масового покупця, приватних ремонтних майстерень. Це дозволить знизити тиск на офіційні автосалони, зменшити ціни на ремонт, зменшити ціни на запчастини, і усунути можливість зупинки продажів для нових автомобілів.

Єль Чжан, Шанхайський-керуючий директор автомобільного ринку, коментуючи ситуацію, заявив, що контрзаходи уряду виглядають вельми ефективними.

Каталоги дозволять споживачам швидко знаходити сторонні автомобільні майстерні, виявляти виробників оригінальних запчастин напряму без посередників.

Нова політика китайського автопрому була офіційно озвучена в спільній заяві від восьми урядових міністерств і відомств. Вона представила останню серію контрзаходів, і вже встигла позначитися на формуванні цін фірмових запчастин і ремонту.

Заходи були оголошені після скандальних штрафів, накладених на кількох найбільших автовиробників в період з 2014 по 2015 рік. У число оштрафованих компаній потрапили: компанія «Нісан мотор», концерн Даймлер АГ.

В якості нових контрзаходів, уряд Китаю так же готується посилити екологічні стандарти для автомобілів. Про це заявив міністр охорони навколишнього середовища Пий Сяофэй. Нові правила Китай-6 будуть вимагати від автовиробників знизити викиди шкідливих речовин (зокрема, вуглекислого газу) на 30%. Оновлені правила будуть сформульовані до середини 2016 року.

До початку 2017 року всі автомобілі в Китаї повинні відповідати стандарту «Китай-5», прийнятому в 2013 році. Ці правила аналогічні пакету правил «Євро-5», які ЄС прийняв у 2009 році. Найбільші міста Китаю — Пекін, Шанхай і Нанкін вже перейшли на стандарт «Китай-5».

Що прогнозують аналітики

Аналітики, провівши великомасштабний опитування вважають, що заходи прийняті урядом можуть: стабілізувати ціни на оригінальні запчастини, підняти виручку продажів для автомобілів масового сегмента ринку, поліпшити сервіс автомайстерень, за рахунок застосування якісних, оригінальних автозапчастин, підвищити екологічні характеристики нових автомобілів.