• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Підсумки роботи Great Wall Motor Co. в травні

Підсумки роботи Great Wall Motor Co. в травні

14 липня 2018
Підсумки роботи Great Wall Motor Co. в травні

За даними компанії, обсяг продажів її продукції в травні поточного року зріс на 2,9 процента і склав 70 909 автомобілів.

Однією з причин цього є стабільність попиту на пікапи, найбільшим китайським виробником яких Great Wall і є. У травні продажі фірмових пікапів компанії «Вінглі» зросли на 19% в річному численні і склали 11 461 одиниць.

Загальний же обсяг продажів кроссоверів Haval, Wey і позашляховиків досяг 58 689 автомобілів.

Припинивши багато років назад розробки седанів, компанія продовжує скорочувати  виробництво останньої їх моделі: в травні було продано всього 759 одиниць.

Керівництво компанії докладає всіх можливих зусиль для розвитку виробництва електромобілів. Як ми вже повідомляли, в третьому кварталі цього року почнеться виробництво першого продукту під новим брендом Ora EV.

Є певний прогрес і в переговорах з BMW Group про спільне виробництво в Китаї електромобілів для Mini.

За заявами деяких співробітників Great Wall, одним із центрів їх уваги залишається ринок пікапів Австралії, де попит продовжує перевищувати пропозицію.

Початок збірки на заводі в цій країні пікапа покоління 2019/20 років, передбачуваного конкурента Toyota HiLux і Ford Ranger, має зміцнити позиції китайського виробника на австралійському ринку.

Основне виробництво цієї моделі в обсязі 250 000 одиниць буде здійснюватися на заводі в Яньчуані, провінція Чунцин, будівництво якого обійшлося компанії в один мільярд доларів.

Тут же буде вироблятися остання модифікація повнопривідного Haval H9, якиймвже продається в Австралії.

Нова машина буде мати каркас корпусу HF в аналогічній конфігурації з Isuzu D-Max і MU-X або Ford Everest і Ranger, листові ресори, буде оснащуватися восьмиступінчастою автоматичною коробкою перемикання передач. Двигун буде версією 2,0-літрового турбодизельного агрегату, який недовго використовувався в H9.

Буде вироблятися в версіях 4×2 і 4×4. Очікується, що для моделі буде характерне мінімальне навантаження на гальмування з причепом вагою 3000 кілограмів.

Ще один козир в рукаві Great Wall - це потенціал бензино-електричного гібрида. Однак, поява гібрида може залежати від того, коли компанія вийде на американський ринок, де вона вже має науково-дослідні центри в Детройті і Лос-Анджелесі.

Компанія також обіцяє SUV-сумісний простір кабіни, розкіш і активну безпеку, яка, якщо ми подивимося на останній H9, не погана річ.

Очікуються необхідні удосконалення, щоб підвищити оцінку безпеки NCAP від менш чотирьох на нинішньому H9 до п'яти зірок.

Як топ керівники Great Wall Motors, так і його співробітники з Австралії, кажуть про цю модель з великим оптимізмом. ЇЇ рекламні ролики пророкують, що її частка на ринку становитиме близько 20 відсотків.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання