• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Haval H6 и H2 – переможці 2017 року у своєму сегменті ринку за оцінками індексу споживчих якостей CACSI

Haval H6 и H2 – переможці 2017 року у своєму сегменті ринку за оцінками індексу споживчих якостей CACSI

15 жовтня 2017
Haval H6 и H2 – переможці 2017 року у своєму сегменті ринку за оцінками індексу споживчих якостей CACSI

У Пекіні 20 вересня Комітетом національних споживачів Китайської асоціації якості були оприлюднені результати оцінок CACSI у 2017 році.


На першому місці серед автомобілів А-класу (вартістю 100 000 - 150 000 юанів або 15 000 – 22 500 доларів США) знову Haval H6 – зіркова модель та рекордсмен продажів позашляховиків. Ця модель протягом останніх трьох років визнається переможцем CACSI у своєму сегменті.


З моменту виходу Haval H6 на ринок у 2011 році його розробники і виробники здійснюють постійний моніторинг попиту споживачів та невідкладно реагують на зміни у кон’юнктурі ринку.

 


Постійними оновленнями моделі, які зачіпали і зовнішній дизайн, і внутрішній вміст, було створено багату лінійку, здатну задовольнити найрізноманітніші запити покупців. Як результат – сумарний обсяг продажів моделі за 53 місяці її присутності на ринку сягнув двох мільйонів машин.


Останнє оновлення Haval H6, представлене компанією у квітні цього року, здобуло високу популярність на ранку завдяки своїм високим експлуатаційним характеристикам, таким чином було широко признане на ринку, що і принесло компанії чергову перемогу.


Інший позашляховик Haval, Haval H2, також завоював перше місце CACSI в класі А0 (вартістю 80 000 - 100 000 юанів або 12 000 - 15 000 доларів США). Це іще один здобуток Haval H2 в CACSI після того, як минулого року він увійшов у десятку кращих автомобілів классу А0 вартістю 100 000 - 200 000 юанів (15 000 – 30 000 доларівв США). Наприкінці серпня Haval H2 став лідером продажів серед позашляховиків невеликого розміру, сягнувши більш, ніж 10 000 щомісячних продажів протягом 34 місяців, а сумарний обсяг склав за цей час 500 000 проданих автомобілів.


Бренд Haval, окрім цього, також став у 2017 році другим призером за індексом вдоволеності покупців після продажним обслуговуванням та другим призером за індексом вдоволеності недержавним брендом. Це доводить, що бренд досконально знає запити своїх клієнтів та забезпечує їм високий рівень обслуговування.


Лі Гаошуай, заступник генерального директораCAQ, зазначив, що «останніми роками недержавні бренди підвищили технологічний та якісний рівень розробки і виробництва автомобілів. Враховуючи вимоги ринку та запити споживачів, вони змогли використати досвід, накопичений у виробництві позашляховиків, та створити високоякісний продукт, від чого виграли і споживачі, і ринок у цілому.


Без сумніву, Great Wall Motor (GWM), дотримуючись «стратегії фокусування» та зосередившись на сегменті ринку позашляховиків, є найсильнішим представником цих недержавних брендів. Завдяки такому фокусуванню GWM робить сегмент ринку SUV основним напрямком своєї роботи. Моделі SUV стали провідним продуктом китайських брендів, а Haval став безумовним лідером на ринку позашляховиків.


І в 2017 році недержавні бренди Китаю досягли значних успіхів у цьому сегменті, а доля їхньої продукції на ринку позашляховиків склала 58,2 відсотків.
Варто зазначити, що для бренду Haval однаковою мірою важливі і рівень якості продукту, і рівень обслуговування. Останніми роками GWM оцінює результати своєї роботи, базуючись на оцінці «вдоволеності клієнтів». Для максимально підвищення цього показника були використані усі кадрові, технічні, технологічні, інноваційні, маркетингові та інші можливості, наявні в компанії.


Підвищення вдоволеності клієнтів стало основним показником для оцінки дилерів та визначення стратегічного напрямку розвитку підприємства. Можна сказати, що для GWM та її дилерів немає нічого важливішого за «спрямованість задовольнити та здивувати клієнтів».


За переконанням АвтоАзії, найхарактернішим для Haval є рішучість працювати на якість продукції, гарантуючи при цьому найвищий рівень безпеки автомобілів, що у підсумку і визначає їхню високу конкурентоспроможність та популярність бренду.