• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Geely під загрозою штрафних санкцій

Geely під загрозою штрафних санкцій

16 червня 2018
Geely під загрозою штрафних санкцій

Як стало відомо, BaFin, регулятор ринків Німеччини, розглядає питання про можливе накладення штрафу на китайського автовиробника за порушення правил розкриття інформації, нібито допущені Geely в ході операції з покупки 9,69% акцій Daimler.

Президент китайської компанії Лі Шуфу офіційно оголосив 23 лютого поточного року про те сума його інвестицій в Daimler становить дев'ять мільярдів доларів США. Інвестиції, за його словами, здійснювалися, використовуючи банки, корпоративні компанії і похідні фінансові інструменти.

Ця заява викликала масу питань у політичних колах Берліна, які навіть засумнівалися в адекватності правил розкриття інформації в Німеччині.

Виявилося, що Лі Шуфу фактично володіє десятьма відсотками капіталу Daimler - материнської компанії преміум бренду Mercedes-Benz. Ситуація виглядає ще більш пікантною через те, що китайський мільярдер контролює топовий бренд Volvo, який є конкурентом Mercedes-Benz.

Правила розкриття інформації, існуючі в Німеччині, вимагають від інвесторів розкривати інформацію про досягнення їхньої частки в німецьких компаніях трьох, п'яти і десяти відсотків.

Керівництво BaFin заявило про те, що відповідно до змін, нещодавно внесених в правила, Лі Шуфу повинен був повідомити про досягнення 10-процентного порогу 22 лютого, а не 23-го, як він це зробив. У зв'язку з цим BaFin розглядає питання про можливість застосування до китайської компанії штрафних санкцій, які можуть скласти до десяти мільйонів євро або до п'яти відсотків річного доходу.

За повідомленням агентства Reuters, BaFin на підставі листа Міністерство фінансів Німеччини (орган, який контролює роботу регулятора ринків) звернувся до банку Morgan Stanley з проханням змінити дату заявки на розкриття інформації, і банк, нібито, це прохання виконав.

Ви запитаєте, яка роль Morgan Stanley в цій ситуації? А роль-то вельми істотна. Банк входив до складу групи банків, які фактично надавали Лі Шуфу допомогу в здійсненні угоди з купівлі пакету акцій Daimler і в створенні умов, при яких можна було б якомога пізніше розкрити інформацію про угоду. Крім того, банк продав китайському інвестору свою частку в капіталі Daimler.

Про існування листа мінфіну першою повідомила Frankfurter Allgemeine Zeitung. Однак, і міністерство фінансів, і BaFin, і Morgan Stanley поки утримуються від будь-якої інформації з цього приводу.

З огляду на це Geely оприлюднила свою офіційну заяву з цього приводу, в якій йдеться про те, що «ринок капіталу постійно повідомляли про реальні розміри нашої частки».

Ситуація склалася неприємна.

Агентство Reuters відстежувало хід цієї оборудки і повідомляє про наступне: в кінці 2017 року Daimler подав заперечення проти покупки його акцій китайською компанією, проте, 6 лютого акції були куплені, а пакет куплених акцій Geely формувала протягом декількох місяців.

Керівництво Geely в згаданій заяві говорить також про те, що BaFin звернувся до компанії з проханням надати додаткове розкриття інформації від 22 лютого 2018 року на основі нової інтерпретації правових положень BaFin, яка була опублікована вперше лише 9 травня 2018 року.

Елізабет Рожеліо, головний виконавчий директор BaFin з нагляду за цінними паперами, сказала Reuters, що вони вивчають запит на інформацію про розмір частки Geely в Даймлері, спрямований агентством на адресу BaFin в перший тиждень лютого.

Ми обов'язково будемо інформувати Вас про розвиток подій, пов'язаних з цією історією.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання