• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Повернення

Для торгових марок встановлено наступні терміни гарантії:
• • На ANBAY діє гарантія – 3 (три) місяці з дати продажу.
• KONNER, - 3 (три) місяці від дати продажу.
• • CTR, GATES, LPR, SWAG, MOOG, RBI, YAMATO, RUVILLE, BOSCH, TOPRAN, VALEO, KYB, RTS, DAYCO – 6 (шість) місяців з дати продажу.
• • AFTERMARKET 1 (один) місяць від дати продажу.
Детально можете дізнатися у менеджера на момент замовлення.

На товар, що відноситься до електричних виробів: лампи освітлення, свічки запалювання та розжарювання, високовольтні дроти, котушки запалювання, вимикачі та розподільники запалювання, датчики тощо, також витратні матеріали (фільтри, колодки), олії та рідини – гарантія не поширюється.

У разі виникнення гарантійного випадку необхідно зібрати та надати такі документи для проведення експертизи:
• • Акт рекламації (видається на СТО, де встановлювалася деталь
• • Замовлення – наряд виконаних робіт (видається на СТО)

Заміна та повернення товару.

У відповідності з законодавством України існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:
   1. У разі придбання товару неналежної якості;
   2. У разі придбання товару належної якості, але він вам не підійшов.

1. Придбання товару неналежної якості: Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
   а) він взагалі не може бути усунутий;
   б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
   в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим виробником Сервісним Центром, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно з п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за результатами проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності - у двомісячний термін з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.
Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. У разі заміни товару на такий же інший марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі.

Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадиться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

2. Придбання товару належної якості: Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих-код, гарантійного талона, а в разі придбання товару неналежної якості - при наявності акта (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «суттєвого недоліку» у придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур.
Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
     • з моменту придбання товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
     • товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
     • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
     • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
   
    1) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
    2) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
    3) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товаром такого роду.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання