• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Geely і Brexit

15 серпня 2018
Geely і Brexit

Лондонська EV Co. (LEVC), що належить нашому китайському партнеру Geely і більш відома як виробник лондонських таксі, приєдналася до хору автовиробників, які попереджають про те, до яких тяжких наслідків для галузі може привести Brexit.

Найбільший у Великій Британії автовиробник Jaguar Land Rover раніше заявив, що так званий «жорсткий Brexit» обійдеться компанії в 1,2 мільярда фунтів стерлінгів (1,59 мільярда доларів) на рік, що неминуче змусить її керівництво скоротити в майбутньому свої операції в Сполученому Королівстві.

Група лобістів автомобільної галузі в парламенті вважає, що невизначеність перспектив Brexit вже привела до подвійного скорочення надходження нових інвестицій в британську автомобільну промисловість.

За словами голови LEVC Карла-Пітера Форстера, Brexit може зруйнувати автомобільну промисловість Великобританії, яка переживає етап «омолодження».

Цьому була присвячена значна частина його виступу в Берліні на церемонії презентації електропривідного таксі.

Він підкреслив, що при тій важливості, яку мають для автомобільної промисловості ритмічні поставки комплектуючих і матеріалів а також доставка готових автомобілів, вже зараз виникають значні проблеми з транспортуванням через Ла-Манш. Вантажівки компанії можуть днями простоювати в очікуванні перетину кордону, і це зовсім не результат «тарифної війни».

Форстер, народжений у Великобританії, сказав, що «якщо помилкове рішення прийнято», у людей не повинно бути ілюзій щодо масштабів його впливу на автомобільну промисловість Великобританії, яка в останні роки переживає пожвавлення в плані виробництва.

«Ви не побачите його в одну мить, це процес, який займе 10-15 років ... Було б божевіллям прокидатися вранці в Лондоні і читати в газетах, що в Британії практично немає автовиробників, це було б справжньою ганьбою» - продовжив він.

Форстер говорив, що LEVC запускає електричну версію традиційного «чорного лондонського таксі» в Німеччині, де на ринку домінує Mercedes Daimler (в якому Geely також володіє 10-відсотковою часткою).

LEVC сподівається, що електричне таксі, яке є в більш типовому для німецьких таксі бежевому кольорі, знайде багато прихильників серед тих, хто вважає, що прагнення до високої мобільності не повинно завдавати шкоди чистоті повітря.

Генеральний директор LEVC Кріс Губбей додав, що ця дочірня компанія китайського автовиробника інвестувала в будівництво свого заводу недалеко від Ковентрі 300 мільйонів фунтів (398 мільйонів доларів).

Далі він сказав: «Це перший новий автомобільний завод, який буде побудований в Британії за останні десять років. Одна третина постачальників LEVC знаходиться в США, ще одна третина в Європі, а решта в інших країнах світу. І будь-який збій в ритмічності поставок для забезпечення роботи цього заводу може зробити безглуздою нашу інвестицію ».

Щодо перспектив LEVC в Німеччині К. Губбей зазначив, що продаж і обслуговування її продукції будуть здійснюватися компанією Volvo, і відповідний контракт буде підписаний найближчим часом, хоча існують деякі побоювання, пов'язані з Brexit.

LEVC навряд чи серйозно кине виклик Mercedes, однак, К. Губбей сказав, що він хотів би продавати в Німеччині сотні, а не тисячі таксі.

Поряд з Нідерландами, Норвегією і тепер і Німеччиною, LEVC також веде переговори у Франції і планує в майбутньому році розширити свої можливості для клієнтів за межами Європи, особливо в ОАЕ, Австралії, Сінгапурі та Китаї.