• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Forbes попереджає: Не можна недооцінювати китайських автовиробників

Forbes попереджає: Не можна недооцінювати китайських автовиробників

10 жовтня 2018
Forbes попереджає: Не можна недооцінювати китайських автовиробників

Події останніх місяців, пов'язані з торговельною війною, ініційованою Трампом, все ще тримають в напрузі автомобільний сектор світового ринку.

У світових засобах масової інформації із значною постійністю продовжують з'являтися публікації, які так чи інакше відносяться до цієї теми.

Зокрема, зазначається, що вироблені в Китаї автомобілі, що стали свого роду відправною точкою в цій війні, не можуть значною мірою вплинути на американський автомобільний ринок.

Оскільки, на думку Forbes, США імпортують дуже мало автомобілів, вироблених в Китаї, (в основному, Buick Envision, Cadillac CT-6 hybrid і Volvo S60), американські санкції мають негативні наслідки для інших світових автовиробників.

Під удар потрапили, в першу чергу, німецькі виробники, особливо BMW і Daimler, які мають великі заводи в Сполучених Штатах і експортують вироблену тут продукцію на ринки по всьому світу, і левову частку цього експорту поглинає Китай.

Один з авторів видання, який відвідав за останні кілька років ряд китайських автовиробництв, а також американські, європейські та японські виробництва, як в Китаї, так і в інших місцях, вважає, що було б корисно каталогізувати деякі спостереження.

Це потрібно, перш за все, з тієї причини, що, на його думку, «неавтомобільні вундеркінди в США, ймовірно, в значній мірі не знають про те, що відбувається в Китаї в області автоматизації».

Далі в публікації викладаються основні моменти зі спостережень і висновки автора Forbes.

Китайські автовиробники пройшли довгий шлях.

П'ятнадцять років тому автомобілі, вироблені китайським фірмами, представляли собою копії японських, корейських або німецьких автомобілів.

Це відбувалося тому, що в той час в більшості випадків китайські автомобільні компанії ще не мали спільних підприємств з іноземними брендами, могли покладатися тільки на свої власні можливості, і найголовнішою такою можливістю для них стало копіювання популярних моделей, які добре продаються.

Копії, слід сказати, часто виходили легендарними.

Один із співробітників Toyota згадує, що його компанія стала з глибокою повагою ставитися до одного з новоявлених китайських автовиробників після детального вивчення копії однієї з найпопулярніших моделей Toyota.

Копія була настільки точною і якісною, що, скажімо, двері, зняті з копії, ідеально встановлювалися на оригінал, при цьому навіть дверні ущільнювачі повністю виконували свою функцію і не викликали ніяких нарікань.

Масове автовиробництво в Китаї на початкових етапах розвивалося, з тими чи іншими відхиленнями, за такою схемою: «скопіювати проект, дістати комплектуючі, і вже після цього побудувати завод і почати масове виробництво».

І хоча деякі китайські компанії до цих пір не відмовилися від такої «схеми роботи», провідні автовиробники країни «досягли чудового промислового прогресу за такий короткий час».

«Їм допомагали складні комп'ютерні інструменти проектування, які дозволяють їм робити свій власний дизайн і моделювання, що стає все більш важливим, оскільки ноу-хау впроваджується в інструменти».

Зараз для багатьох автомобілів провідних китайських брендів характерні складні двигуни, турбокомпресори, складні автоматичні коробки передач і високий рівень деталізації інтер'єру.

Майбутні лідери виробництва проявляються вже на етапі фрагментованого ринку. Це правило актуально і для китайського автопрому.

Для підтвердження цього можна згадати про те, що в період зародження автомобільної промисловості, в 1890-х і на початку 1900-х років, в США існували сотні автовиробників, але в 1920-х роках General Motors, Ford і Chrysler стали домінуючими гравцями, оскільки індустрія пережила період консолідації.

Кілька років тому автор Forbes відвідав Шанхайський автосалон, де сотні виробників показували свою продукцію. Було досить цікаво, що в той час можна було сказати, що деякі фірми почали вже вирішувати маркетингову частину рівняння, в той час як багато хто з них все ще були тими, що «просто копіюють те, що інші показували на автосалоні в Детройті».

Поки в Китаї немає оптової консолідації, деякі лідери починають з'являтися: Geely, Changan Automobile Group, Dongfeng Motor, BYD Company, Beijing Automotive Industry Group і кілька інших.

Те, що їх відрізняє, - це здатність продавати те, що створювалося під своїм брендом, а не тільки те, що виробляється на спільних підприємствах під чужими назвами.