• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Досягнення і втрати Great Wall Motors

Досягнення і втрати Great Wall Motors

22 жовтня 2017
Досягнення і втрати Great Wall Motors

Результати продажів у серпні 2017 року автомобілів, вироблених концерном, показали зростання загальних обсягів продажів, в річному вимірі на 1,9 відсотка (було продано 603 469 одиниць).


Падіння на 59 відсотків популярності седана С30 (за місяць було продано всього 588 одиниць) підштовхнуло керівництво GWM до прийняття остаточного рішення про припинення розробки седанів.


Не кращим чином йдуть справи і з позашляховиками і кросоверами Haval - їх було продано 58 052, що визначає падіння обсягу на 9,3 відсотка.
Концерн не втратив своїх позицій найбільшого в Китаї виробника пікапів. За місяць було продано 7 826 пікапів під брендом Wingle.


Продовжує радувати шанувальників компанії успішне просування на ринок бренду Wey, створеного для розробки і виробництва преміальних позашляховиків і кросоверів.
Ми вже повідомляли, що в квітні на ринок надійшла перша партія автомобілів Wey VV5, а в серпні місячний обсяг продажів цього продукту склав вже 7 197 одиниць. На початку цього місяця стартували продажі другого продукту, виробленого під цим брендом - Wey VV5, який з самого початку користується ажіотажним попитом.


На цьому тлі не може не викликати стурбованості повідомлення про перехід в Kia Motors Corp. одного з ключових топ-менеджерів GWM П'єра Лекрера.
Цей відомий в автомобільному світі фахівець в 2013 році обійняв посаду віце-президента корпорації по дизайну. До цього він успішно працював в BMV, де під його керівництвом були розроблені Х5 і Х6.


За три з невеликим роки в Great Wall їм був розроблений компактний кросовер Haval H6 - найбільш продавана модель компанії. Він являвся фактичним керівником створеного в минулому році проекту Wey, забезпечив розробку і виведення цим брендом на ринок двох абсолютно нових моделей і двох моделей, які повинні ось-ось з'явитися.
Відставка віце-президента по дизайну, підтверджена керівництвом концерну, на нашу думку, буде відчутною втратою для Great Wall.


GWM не сходить зі сторінок спеціалізованих автомобільних видань і в зв'язку з передбачуваним придбанням Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - автовиробника, сьомого в світі за обсягом виробництва.


Розмови про цю операцію ведуться вже не перший місяць. У серпні китайська сторона підтвердила свою зацікавленість у придбанні частини цієї італійсько-американської компанії з особливим інтересом до бренду Jeep і направила FCA свої пропозиції з цього питання.


З огляду на підвищений інтерес до теми, керівник Fiat Chrysler Automobiles Серхіо Маркіонне, виступаючи 11 жовтня з заявою для преси, пояснив, що сторони передбачуваної операції не продумали в належній мірі ті проблеми, які неодмінно виникають при таких складних операціях.


На питання, чи буде FCA продавати Jeep в якості окремого підрозділу, Маркіонне відповів, що цей варіант не розглядається.


Однак, десятирічний досвід прямого співробітництва АвтоАзіі з Great Wall Motors дає нам підстави вважати, що мета, поставлена нашими партнерами перед собою, буде досягнута.