• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Chery - лідер експорту китайського автопрому

Chery - лідер експорту китайського автопрому

01 грудня 2018
Chery - лідер експорту китайського автопрому

Наш китайський партнер Chery Automobile Co. Ltd добре відомий на ринках багатьох країн світу. Компанія стала першим в Китаї виробником автомобілів, який почав експорт своєї продукції, і на протязі більш, ніж п'ятнадцяти років є лідером експорту китайського автопрому.

Однією з перших країн, де автомобілі Chery завоювали популярність, стала Чилі.

У 2005 році Chery і чилійська компанія SK Berge Group підписали угоду про партнерство, що ознаменувало вихід компанії на автомобільний ринок Чилі.

У 2007 році Chery початку поставки на ринок Чилі QQ і TIGGO3, а в 2018 році місцевим покупцям були запропоновані останні моделі TIGGO4 TIGGO7.

За минулі п'ятнадцять років Chery неухильно домагалася стійкого прогресу. Маркетингова політика Chery на зарубіжних ринках завжди відрізнялася наступальністю. Не став винятком і чилійський ринок.

Любов чилійців до футболу широко відома. І ось Chery підписує угоди про спонсорування національної збірної країни з футболу, а також футбольного клубу Депортіво Універсідад Католика.

У лютому 2016 року Chery організувала участь журналістів місцевих і зарубіжних ЗМІ в професійних випробуваннях своїх автомобілів в пустелі Атакама, де вони змогли особисто протестувати експлуатаційні якості ARRIZO5 в надзвичайно спекотних умовах пустелі.

Результати тестування, слідуючи сповідуваній в компанії філософії User Priority, були тут же включені в програму доопрацювання трестованої моделі.

В результаті проведених опитувань стало очевидним, що чилійські споживачі віддають перевагу моделям SUV, і Chery прискорила запуск абсолютно нових моделей позашляховиків, таких як TIGGO4 і TIGGO7, які отримали чудові результати на ринку.

Чилійські користувачі віддвають перевагу сріблясто-сірим автомобілям - Chery запустила серію сріблясто-сірих версій TIGGO2, адаптованих до місцевих умов.

Це, як і багато іншого, - філософія User Priority.

Результат не затримався. За даними ANAC, на місцевому автомобільному ринку налічується понад 70 торгових марок, в тому числі 25 брендів з Китаю. Китай став п'ятою за величиною країною-постачальником автомобілів, після Японії, Кореї, США і Франції. У серпні цього року Chery вперше продала тут 1000 одиниць своєї продукції, що є новим рекордом продажів за місяць.

Загальний обсяг продажів Chery виріс за минулі місяці цього року на 27%, а її частка на ринку збільшилася з 1,8% до 2,1%. Chery і її TIGGO2 вперше увійшли в список двадцяти найпопулярніших брендів і найбільш продаваних моделей автомобілів. Частка TIGGO2 в загальному обсязі продажів автомобілів на місцевому ринку склала 1,3%, що забезпечило йому і компанії 17-е місце в рейтингу.

Не доводиться сумніватися в тому, що Чилі стала невід'ємною частиною глобальної стратегії Chey. Бренд буде продовжувати розширювати асортимент продукції на ринку Чилі. В майбутньому Chery буде продовжувати вивчати ринок Чилі та Південної Америки, наполегливо просуваючись вперед.