• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »BYD. Падіння прибутку в першому півріччі і протидія Євросоюзу

BYD. Падіння прибутку в першому півріччі і протидія Євросоюзу

26 вересня 2018
BYD. Падіння прибутку в першому півріччі і протидія Євросоюзу

China BYD Co Ltd, підтримувана американським інвестором Уорреном Баффеттом, опублікувала інформацію про падіння своїх прибутків в першому півріччі 2018 року на 72,2%. На думку керівництва компанії це пояснюється, в першу чергу, тим, що на початку року Пекін скасував субсидії покупцям «зелених» автомобілів та інші види стимулювання виробництва автомобілів, що працюють на нетрадиційних джерелах енергії (NEV).

Чистий прибуток BYD, яка є провідним виробником електропривідних і гібридних автомобілів, склав за звітний період 479 мільйонів юанів (70 мільйонів доларів США) в порівнянні з 1,72 мільярда юанів роком раніше.

У той же час відзначається, що із загальної кількості проданих в першому півріччі 138 700 автомобілів (зростання - 10,73%) 75 800 складають «нові» транспортні засоби (зростання - 121%), а основною причиною невдалого результату вважається різке падіння рентабельності виробництва NEV.

Оптимізм вселяють нові стандарти субсидій, які були введені урядом в червні і які повинні привести до зростання рентабельності.

BYD, чий модельний ряд включає в себе серії автомобілів Song і PHEV Qin, намагається перебудуватися на виробництво тільки повністю електропривідних транспортних засобів. При цьому нестача акумуляторних батарей змусила компанію приступити до створення кількох нових підприємств для їх виробництва.

Тривожним сигналом для автовиробників є те, що в останні роки в країні з'явилося багато нових учасників сектора NEV, що спонукало уряд вжити ряд запобіжних заходів щодо недопущення появи надлишкових виробничих потужностей і потенційного «сліпого розвитку» цього сектора.

Намагаючись уникнути можливих ризиків, пов'язаних з цими попереджувальними заходами, BYD розглядає запуск виробництва батарей в Європі, приєднуючись, фактично, до своїх азіатських конкурентів, які прагнуть заробити на «зеленій автомобільній революції».

Деякі провідні європейські автовиробники вже уклали угоди з азіатськими постачальниками АКБ, які засновують своє виробництво в Угорщині і Польщі.

Директор з глобальних продажів BYD Batteries Джулія Чен в інтерв'ю Reuters сказала: «Ми розглядаємо виробництво батарей за межами Китаю, включаючи Європу. Ми будемо розвивати це виробництво там, де на його продукцію є попит ».

А такою продукцією, природньо, стануть акумуляторні батареї для електропривідних легкових, вантажних і спеціальних автомобілів, автобусів, які випускаються BYD, а також сонячні батареї.

Такий розвиток подій ставить під загрозу реалізацію ідеї розвитку виробництва акумуляторних батарей для NEW в європейських країнах, що викликає закономірну протидію Брюсселя.

І ця протидія буде посилюватися з урахуванням того, що на сьогоднішній день з європейських виробників тільки у шведського Northvolt є реальні плани щодо будівництва в Європі великих літієво-іонних акумуляторних заводів.