• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Автомобільний кондиціонер. Передісторія

Автомобільний кондиціонер. Передісторія

02 вересня 2017
Автомобільний кондиціонер. Передісторія

Потяг до комфорту було закладено у сутність людини, мабуть, у момент її сотворіння. Людина намагалася поліпшити умови свого життя протягом усієї історії розвитку людськості. Все, що вона робила, робилося для вдосконалення Вдосконалювалися знаряддя  полювання та праці, способи та засоби отримання вогню (і тепла), одяг ти житло, умови проживання та засоби пересування.

До того часу, коли з’явилися перші автомобілі, у розпорядженні людини було багато різновидів екіпажів, які використовувалися для різних потреб. Рівень комфортності пересування в них залежав від того, для кого вони призначалися. На той час вже давно не були дивиною вікна карет та диліжансів, що відчиняються для провітрювання при високій температурі, а також досить ефективні і безпечні печі на період холодів.


З появою автомобілів, коли вони ще не обладнувалися закритими кузовами не тільки для водіїв, але також і для пасажирів, проблеми тепла і холоду вирішувались цілком природнім шляхом – використанням відповідного одягу. Конструктори автомобілів чудово розуміли, що тепло, яке виділяється при роботі двигуна, має використовуватися для обігріву водія та пасажирів. Але це розуміння перетворилося на реальність тільки після появи у конструкції автомобіля того, що на цей час прийнято йменувати салоном


Система обігріву розвивалася і вдосконалювалася паралельно із самим автомобілем. На певному етапі цього розвитку конструктори стали використовувати систему підігріву також і для вентиляції. Вікна та люки, що відчиняються, відкидний дах – все це дуже добре, але не на усі випадки.


Еволюція призвела до того, що у середині двадцятого століття конструктивно було вирішене питання комплексного забезпечення обігріву та вентиляції через єдину систему. Ця система забезпечувала виконання таких завдань, як примусове нагнітання повітря у салон, його фільтрування, а за необхідності – підігрів, розподіл подачі повітря на декілька місць, керування роботою системи з місця водія.


Проте, система вентиляції не забезпечувала у салоні необхідної комфортності у спекотний час. Було зроблено багато спроб створення компактного та ефективного пристрою, який би забезпечував охолодження повітря, що подається у салон системою вентиляції, але час такого пристрою настав дещо пізніше.


Провідні китайські виробники автомобілів Chery, Geely, Byd, Great Wall, Chana, з якими АвтоАзія підтримує давні ділові партнерські стосунки, змогли уникнути цього довгого шляху. До їхньої честі необхідно сказати, що досвід провідних автобудівних компаній, який вони мали час детально вивчити, був використаний ними на користь. Кожна нова модель їхніх автомобілів стає все більш досконалою та надійною, рівень комфортності їхніх салонів все більш відповідає сучасним вимогам.